کد خبر: 108496 - تاریخ: چهارشنبه، 13 آوریل 2016 - 15:10

حامی لیست ائتلاف اصولگرایان هستم/ وحدت بین نیروهای اصولگرا در مرحله دوم انتخابات واجب است

کاندیدای رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: باید در حمایت از نیروهای ائتلاف به وحدت برسیم شاید اینکار در برخی موارد هم با نظر شخصی افراد متفاوت باشد اما حمایت از ائتلاف لازم است

به گزارش خوبان، حجت الاسلام محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت با اشاره به اهمیت وحدت اصولگرایان بر لیست ائتلاف، اظهار کرد: وحدت همیشه نوید پیروزی را برای جامعه به همراه دارد و رمز پیروزی وحدت است.

وی افزود:  اصولگرایان باید بیشتر و بیشتر ثمرات خود را شفاف در معرض دید همگان بگذارند.

کاندیدای رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس در ادامه این مطلب تصریح کرد: امروز این وحدت درصد بالایی از موفقیت را دارا است و باید وحدت در بین نیروهای ارزشی اصول گرا و انقلابی حفظ شود تا باعث پیروزی آن ها در انتخابات شود و باید در در مرحله عمل نشان داد و ان را از شعار خارج کرد.

وی  با تاکید براینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در این محور هم باید به اقدام و عمل دست بزنیم، اضافه کرد: اگر این اتفاق سیاسی بیفتد برکات خوبی به همراه خواهد داشت و درمرحله دوم انتخابات لزوم وحدت در بین نیروهای ارزشی اصولگرا واجب است.

عباسی با اشاره به اینکه باید سعی کرد متولیان امور این موضوع را همراهی کنند تا آن ها با بهترین کار عملی خوب را به نمایش بگذارند، اظهار کرد: باید در حمایت از نیروهای ائتلاف به وحدت برسیم شاید اینکار در برخی موارد هم با نظر شخصی افراد متفاوت باشد اما حمایت از ائتلاف لازم است و بنده هم حامی لیست ائتلاف اصولگرایان هستم.

 

منبع : کاسپین

انتهای پیام/24


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads