کد خبر: 108452 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 آوریل 2016 - 20:16

کاندیداهای اصولگرا مسیر را برای یکدیگر هموار کنند/ حامیانم را به حمایت از ائتلاف اصولگرایان گیلان سوق می دهم

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با تاکید براینکه همه کسانی که دلشان برای اسلام و منافع ملت و کشور می تپد باید به صحنه بیایند، گفت: حامیانم را به حمایت از ائتلاف اصولگرایان گیلان سوق می دهم

به گزارش خوبان،محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت در مورد لزوم اهمیت وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: اصولگرایان مبتنی بر ارزشهای دینی و اعتقادی خود باید وحدت داشته باشند.

وی با بیان اینکه آنهایی که داعیه اصولگرایی دارند و دنبال ارزش های نظام هستند باید مبتنی بر ارزش های دینی اعتقادات خود را نشان دهند، گفت: این سه نفر باید با ائتلاف کنند و اگر هدف خداست یکی به نفع دیگری مسیر را هموار کند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با تاکید براینکه همه کسانی که دلشان برای اسلام و منافع ملت و کشور می تپد باید به صحنه بیایند، اضافه کرد: باید دو نماینده پر قدرت را انتخاب کنند تا برای مردم و کشور خوب کار کنند و باید با هم به اجماع برسند.

احمدی در تشریح برنامه های خود برای حمایت از ائتلاف اصولگرایان گیلان، ابراز کرد: جلسات مکرر با دوستان دارم تا متقاعد شوند تا بین سه نامزد اصولگرا دو نفر اعلام شود.

وی با بیان اینکه من از سه نماینده اصولگرا حمایت می کنم و افرادی که در این مسیر به من کمک کردند این دوستان را برای کمک و حمایت به سمت آنها سوق می دهم، خاطرنشان کرد:  فعلا با هر سه کاندیداهای اصولگرا برنامه داریم و اگر به اجماع نرسند با بررسی های انجام شده از دونفر آنها به شکل مطلق حمایت می کنم.

انتهای پیام/43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads