کد خبر: 107690 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 مارس 2016 - 10:07

سخنگوی کاخ سفید: محدودیت‌های عمده تجاری علیه ایران همچنان پابرجاست

جاش ارنست گفت محدودیت‌های عمده برای صنایع آمریکایی در تجارت با ایران همچنان به جای خود باقی است.

به گزارش خوبان، جاش ارنست،” سخنگوی کاخ سفید گفت محدودیت های عمده برای صنایع آمریکایی در تجارت با ایران همچنان به جای خود باقی است.
پایگاه اینترنتی کاخ سفید به نقل از جاش ارنست ادعا کرد: قوانین مفصلی وجود دارد که مانع از روابط تجاری گسترده بین ایران و آمریکا می شود زیرا نگرانی هایی درباره حمایت ایران از آنچه که وی تروریسم، نقض مستمر حقوق انسانی مردم این کشور، ادامه توسعه برنامه موشک های بالستیک، ادامه تهدید علیه نزدیک ترین متحد آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی، خواند باعث شده است که ایران منزوی بماند.
وی ادامه داد برخی تحریم ها علیه این کشور برداشته شده اند زیرا به تعهدات خود به عنوان یکی از طرف های توافق بین المللی برای جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح اتمی پایبند بوده اند.
وی افزود ما اجرای این تعهدات را راستی آزمایی کرده ایم ولی در عین حال محدودیت های عمده ای برای صنایع آمریکایی در تجارت با ایران هنوز تغییر نکرده است و تا زمانی که ببینم ایران راهی را برگزیده است که نشان از تعهد این کشور به پایبندی به اصول بین المللی درباره حقوق بشر، تروریسم و برنامه نظامی باشد، تغییر نخواهد کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/23

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads