کد خبر: 10761 - تاریخ: دوشنبه، 29 اکتبر 2012 - 10:57

افتتاح ساختمان دهیاری روستای بلسکله چوکام + عکس

مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث دهیاری روستای بلسکله چوکام، طی مراسم خاصی در روز شنبه با حضور مهدوی، مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان و جمعی از مسئولین بخش خمام در محل دهیاری این روستا برگزار شد.

به گزارش خوبان، مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث دهیاری روستای بلسکله چوکام، طی مراسم خاصی در روز شنبه(91/8/6) با حضور مهدوی، مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان، رحیمی‌معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت، حجت الاسلام عاشوری، امام جمعه، حسینی، بخشدار و جمعی از مسئولین بخش خمام در محل دهیاری روستای بلسکله چوکام برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حسینی، بخشدار خمام ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر خم و تشکر از همه کسانی که در احداث ساختمان دهیاری تلاش نمودند اظهار داشت: ان شاا… قول میدهیم تا دهه مبارک فجر 5 دهیاری در بخش خمام که در حال احداث می باشند آماده بهره برداری شوند، بخشدار خمام با بیان اینکه آنچه که ما انجام میدهیم قانع نیستیم و باید تلاش خود را زیاد کنیم اظهار داشت، همیشه گفتیم ما بخش هستیم ولی نیازهای ما شهرستانی است.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام عاشوری با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم طی بیاناتی اظهار داشتند، این دهیاری برای یاری مردم و ارزش گذاشتن به کارهای آنها که همه اینها در سایه حکومت اسلامی الحمدا… دارد فراهم میشود ساخته شده است و برای مردم خوب این روستا این اطمینان حاصل شده است که خدمت گزاران شان در هر رده مسئولیتی که هستند مشکلات و گرفتاری های آنها را حل می کنند.
در انتهای این مراسم مهدوی، مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت، ان شاا… در ابعاد اقتصادی و رفاه عمومی با توجه به سیاست هایی که نظام ودولت دارند برای مردم خوب این روستا در چارچوب همین سیاست ها بتوانیم به توسعه پایدار دست یابیم.


نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads