کد خبر: 107527 - تاریخ: سه‌شنبه، 29 مارس 2016 - 09:41

داستان‌های عجیب فوتبال؛

مسابقه فوتبال 35 ساعته با 626 گل

داستان عجیب فوتبالی امروز در مورد طولانی ترین مسابقه ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس است که 35 ساعت طول کشید.

به گزارش خوبان، داستان عجیب فوتبالی امروز درباره مسابقه دو تیم هندی است که برای ثبت نامشان در گینس 35 ساعت فوتبال بازی کردند.
این مسابقه بین دو تیم کاستودرال استارس و ال استارس هند برگزار شد که پس از 2100 دقیقه بازی با نتیجه 333 به 293 به پایان رسید.
در این مسابقه عجیب که با هدف ثبت طولانی ترین مسابقه در کتاب گینس برگزار شد، هر تیم از 18 بازیکن به جای 11 بازیکن در زمین حق استفاده داشت و هر تیم می توانست 9 تعویض انجام دهد، هر بازیکن به مدت 3 ساعت در زمین بود و مدت پنج دقیقه فرصت تعویض و استراحت داشت، همچنین هیچ یک از اعضای تیم ها حق ترک زمین را نداشتند و دقیقا قوانین فوتبال پیاده شد.
این مسابقه ساعت 18:30 جمعه آغاز شد و ساعت 6:30صبح یکشنبه با به صدا آمدن سوت داور خسته و از پا افتاده به پایان رسید، چند بازیکن در طول مسابقه مصدوم شدند و از زمین خارج شدند و بقیه نیز در پایان مسابقه دیگر نای تکان خوردن نداشتند، این مسابقه ابتدا قرار بود در 40 ساعت برگزار شود اما باران سیل آسا و ناامن شدن زمین مسابقه، باعث شد تا در 35 ساعت برگزار شود البته با همین 35 ساعت هم رکورد طولانی ترین مسابقه فوتبال که پیش از این 33 ساعت بود، شکسته شد.
این دیدار آنقدر برای تماشاگران جذاب بود که کنار زمین چادر زدند و این مسابقه را تماشا کردند. هر کدام از بازیکنان حاضر در مسابقه، هزار پوند برای شرکت در این بازی خیرخواهانه پرداخت کردند و در نهایت با پول های جمع شده، برای بچه های فقیر در هند مدرسه ساختند.
منبه : باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads