کد خبر: 107110 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 مارس 2016 - 12:13

از آکادمی موسیقی گوگوش تا …””استیج””

میلاد سلگی

وقتی که تقویم،تاریخ ۶آبان سال۸۹را نشان می داد.در آنسوی مرزها ،شبکه تازه تاسیس که هدفش تخریب بنیان خانواده ها ایرانی و تغییر سبک زندگی خانواده ها بود اقدام به پخش برنامه های خود کرد، شبکه ای که حتی در نام گذاری خود نیز نامی برای خود انتخاب کرده بود که جای بسی تامل دارد شبکه””من و تو….””.

به گزارشخوبان: میلاد سلگی نوشت:

وقتی که تقویم،تاریخ ۶آبان سال۸۹را نشان می داد.در آنسوی مرزها ،شبکه تازه تاسیس که هدفش تخریب بنیان خانواده ها ایرانی و تغییر سبک زندگی خانواده ها بود اقدام به پخش برنامه های خود کرد، شبکه ای که حتی در نام گذاری خود نیز نامی برای خود انتخاب کرده بود که جای بسی تامل دارد شبکه””من و تو….””.

این شبکه در ابتدا ،برای جذب مخاطبان خود، اقدام به پخش برنامه های سرگرم کننده از قبیل مستند،موزیک و…نمود،اما رفته رفته برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده به برنامه های سیاسی جهت براندازی نرم و برنامه های مبتذل فرهنگی برای تغییر سبک زندگی پرداخت.
از برنامه های این شبکه می توان به برنامه ای با نام آکادمی موسیقی”گوگوش”نام برد که به ظاهر هدفی در راستای جذب و پرورش استعداد های موسیقی دارد اما در باطن ،با حواشی و پشت پرده هایی همراه بود.

وقتی که خبر خودکشی یکی از شرکت کنندگان برنامه به علت تجاوز جنسی مجری برنامه در سایت های خبری درج شد.مخاطبان این شبکه انگلیسی صهیونیستی را به فکر فرو برد و بیشتر به جریان پشت پرده برنامه ی به ظاهر سرگرم کننده پی بردند.

یا وقتی صحبت از برنده شدن خانم محجبه ای به نام
( ارمیا )به میان آمد متوجه شدیم بله این برنامه علاوه بر تغییر سبک زندگی به دنبال اهداف سیاسی نیز می باشد.”ارمیا “که بعدها مشخص شد نام اصلی او”اورینب مشایخی” و از منافقین اردوگاه اشرف است.

سرگرمی این برنامه رفته رفته از بین رفت و به دنبال اهداف پشت پرده بود تا اینکه شبکه “من وتو “در یک تغییر استراتژیک در تولید برنامه های خود برنامه ای با همان اهداف و تنها با نامی متفاوت به نام”استیج “مهمان خانواده های ایرانی شد.

برنامه ای که در ابتدا به حاشیه رفت و یکی از شرکت کنندگان این برنامه خبر از پشت پرده شبکه من وتو داد، یا اینکه وقتی صحبت ها حاکی از دوستی میان داوران برنامه با شرکت کننده این برنامه به میان آمد همه و همه ی این اتفاقات مخاطبان این شبکه را به فکری عمیق فرو برد که بله واقعاآنها،در یک بازی رسانه ای این شبکه قرار گرفته اند و دیشب که در برنامه نیمه نهایی مخاطبان خبر از لابی گری برای برنده کردن شرکت کننده خاص داوران این مسابقه دادند. در اقدامی، مجری شبکه” من وتو ” به تحلیل رفتار مخاطبان و توهین به آنان پرداخته است.

آیا نباید از خودمان بپرسیم هدف اینگونه شبکه ها برای تولید این برنامه ها با میلیاردها دلار هزینه چیست؟
در پایان باید گفت سلام گرگ بی طمع نیست…..

 

منبع : تهران نیوز

انتهای متن/ش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads