کد خبر: 106726 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 مارس 2016 - 23:07

پدری که عید به خانه نرسید؛

فرزندان شهید حبیب روحی چوکامی شب عید نوروز چشم به راه پدر+تصاویر

مردانی که برای دفاع از حرم به سوریه می‌روند یار و دیار و فرزندانشان را می‌گذارند و برای خدا وارد میدان می‌شوند و مردانه می‌جنگند.

به گزارشخوبان: از آغاز جنگ سوریه با گروه‌های تروریستی حدود شش سال می‌گذرد. در این سال‌ها رزمندگان زیادی از کشور های مختلف خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با طرفداران اسلام آمریکایی به این سرزمین رساندند.

بسیاری نیز در حین مبارزه به شهادت رسیدند که به شهدای مدافع حرم شناخته می‌شوند.

مردانی که برای دفاع از حرم به سوریه می‌روند یار و دیار و فرزندانشان را می‌گذارند و برای خدا وارد میدان می‌شوند و مردانه می‌جنگند.

شهید حبیب روحی‌ چوکامی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به نیروی دریایی سپاه انتقال پیدا کرد وی که از تکاوران نیروی دریایی سپاه بود جهت ادامه خدمت به منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان منتقل شد و عضو تیپ امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه شد.

پاسدار شهید حبیب روحی چوکامی با حضور داوطلبانه در کشور سوریه و در حین انجام عملیات مستشاری جهت مبارزه با تروریست های سلفی و تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، طی اصابت نوعی موشک هدایت شونده  به خودروی حامل وی به درجه ی والای شهادت نائل آمد.

آنچه خواهید دید تصاویر فرزندان شهید حبیب روحی چوکامی شب عید امسال نوروز را بدون حضور پدر برگزار خواهند کرد.

 

 

319

65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads