کد خبر: 106268 - تاریخ: شنبه، 12 مارس 2016 - 14:47

پذیرش ۱۷۱ هزار نفر در دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار و جزئیات ثبت نام و پذیرش در دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد.

به گزارش خوبان، دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فهرست اسامی پذیرفته شدگان در رشته های متمرکز و معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز در دوره های کاردانی و کارشناسی عصر امروز ۲۲ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

وی گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۴ از روز ۱۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید ۲۴ بهمن پایان پذیرفت.

توکلی اظهار داشت: ۱۱۲ هزار و ۱۷۶ نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۴۶ نفر معادل ۲۸.۵۷ درصد داوطلبان زن و ۸۰ هزار و ۱۳۰ نفر ۷۱.۴۳ درصد داوطلبان مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی ۱۰۳ هزار ۶۰۶ نفر پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های متمرکز که از این تعداد ۳۰ هزار و ۲۶۷ نفر زن و ۷۳ هزار و ۳۳۹ نفر مرد هستند امروز اعلام می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: همچنین فهرست اسامی ۱ هزار ۵۱۲ نفر معرفی شدگان کد رشته محل های نیمه متمرکز که از این تعداد ۴۴۳ نفر زن و ۱ هزار و ۴۶ نفر مرد هستند نیز بعدازظهر امروز شنبه ۲۲ اسفند منتشر می شود.

توکلی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۴ از روز ۱۸ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید ۲۸ بهمن پایان پذیرفت.

وی گفت: ۷۰ هزار و ۸۷۱ نفر داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۵ نفر معادل ۳۲.۴۹ درصد داوطلبان زن و ۴۷ هزار و ۸۴۶ نفر معادل ۶۷.۵۱ درصد داوطلبان مرد بودند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فهرست اسامی ۶۵ هزار و ۸۰ نفر پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های متمرکز که از این تعداد ۲۱ هزار و ۳۴۴ نفر زن و ۴۳ هزار و ۷۳۶ نفر مرد هستند، امروز اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی ۸۹۷ نفر معرفی شدگان کد رشته محل های نیمه متمرکز که از این تعداد ۱۹۱ نفر زن و ۷۰۶ نفر مرد هستند بعدازظهر امروز شنبه ۲۲ اسفند منتشر می شود.

توکلی تاکید کرد: پذیرفته شدگان و معرفی شدگان این دوره ها باید با در دست داشتن مدارک ثبت نام در روزهای ۱۴ تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۵ به مراکز علمی کاربردی پذیرفته شده مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads