کد خبر: 10587 - تاریخ: شنبه، 27 اکتبر 2012 - 18:20

ایلاغیه یکی از دانشگاه های گیلان

دعای عرفه در عرض ۲۰ دقیقه!

دعای پر فیض و روح بخش عرفه در نقاط مختلف استان از مزارهای شهدا و مساجد و حسینیه ها گرفته تا دانشگاههای مختلف استان عصر پنجشنبه گذشته برگزار گردید.به گزارش خبرنگار 8دی اتفاق عجیبی در یکی از دانشگاههای گیلان در این زمینه بوقوع پیوست.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، دعای پر فیض و روح بخش عرفه در نقاط مختلف استان از مزارهای شهدا و مساجد و حسینیه‌ها گرفته تا دانشگاههای مختلف استان عصر پنجشنبه گذشته برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ۸دی اتفاق عجیبی در یکی از دانشگاههای گیلان در این زمینه بوقوع پیوست.

بنابر این گزارش رییس یکی از دانشگاه‌های پیام نور گیلان طبق دستورالعملی جهت اجرای دعای عرفه زمانبندی این برنامه را به این شرح اعلام نموده بود:

سخنرانی :۱۵ دقیقه

قرائت دعای عرفه:۲۰ دقیقه

و البته دعا باید بعد از اقامه نماز شروع شده و تا پایان ساعت اداری تمام شود تا کارمندان بتوانند ساعت ۲ به منزل بازگردند!

البته ناگفته پیداست یا آقای دکتر”ر” تا حال دعای عرفه را ندیده بودند! یا اینکه قصد ثبت رکوردی جدید در این زمینه را داشتند.

البته بنا به این گزارش در روز دعا، بعلت عدم هماهنگی مناسب سخنران در مراسم حاظر نشد و با رایزنی توانستند با گرفتن وقت بیشتر زمان را تا یکساعت تمدید نموده و در عرض یکساعت این دعای پرفیض را به پایان ببرند ، تا رکورد جالبی در سرعت خواندن دعا از خود به یادگار بگذارند.

از دیگر حواشی این مراسم پخش کلاً ۲۰ کتابچه دعا بین جمعیت حدوداً۵۰ نفره بود که ۱۰جلد برای خانمها و ۱۰ جلد برای آقایان توزیع گردد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads