کد خبر: 10576 - تاریخ: شنبه، 27 اکتبر 2012 - 15:10

خواهر شهید مطرح کرد

ناراحتی خانواده‌های شهدا از تاراج عفت و حیائی زنان

خواهر یک شهید گفت: بی‌مهری‌های برخی افراد سیاسی نسبت به بحث حجاب و عفاف و تاراج عفت و حیای زنان در جامعه بر دل خانواده‌های شهدا عقده شده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، طاهره بزرگی با بیان اینکه باید توجه بیشتری به وضعیت فرهنگی حاکم بر گلزارهای شهدا شود، اظهار کرد: گاهی شاهد هستیم که برخی از مردان و زنان با پوششی نامناسب و ناهنجار وارد گلزار شهدا می‌شوند.

وی گلزارهای شهدا را مانند امامزاده‌ها مقدس دانست و گفت: برخی شهدا از جایگاه معنوی رفیعی نزد خداوند برخوردار هستند و حتی دیده شده که تعدادی از افراد با توسل به این شهدا به حاجت خود رسیده‌اند.

این خواهر شهید، وضعیت فرهنگی حاکم بر کشور را ناشی از سیاست‌های مسئولان در نادیده گرفتن قانون عفاف و حجاب و برخورد نکردن با بد‌حجابی در شهرها دانست و ابراز کرد: به وضعیت فرهنگی در گلزارهای شهدا باید توجه بیشتری شود.

وی گلزارهای شهدا را پناهگاهی برای علاقه‌مندان و دلسوزان ارزش‌های انقلاب و اسلام و از عقب‌ماندگان قافله شهادت دانست و اذعان کرد: گلزارهای شهدا پناهگاهی برای افرادی است که نامهربانی و بی‌مهری‌های برخی افراد سیاسی درباره موضوع فرهنگ به ویژه در بحث حجاب و عفاف بر دل‌های آنها سنگینی می‌کند.

بزرگی با بیان اینکه تاراج عفت و حیای زنان در خیابان بر دل‌های خانواده‌های شهدا عقده شده است، تصریح کرد: قطعات شهدا برای ما بهترین محل درددل کردن با شهدا و جلای دل است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads