کد خبر: 105330 - تاریخ: دوشنبه، 29 فوریه 2016 - 12:14

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

راهبرد فرهنگی گیلان تدوین شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر مدیریت طرح‌های فرهنگی در استان تاکید کرد و گفت: راهبرد فرهنگی گیلان باید تدوین شود.

به گزارش خوبان، آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به اینکه جریان اسلام‌خواهی تنها قدرتی است که در مقابل استکبار ایستاده است اظهار کرد: مقام معظم رهبری امر مذکور را به عهده دارد و مقابله با استکبار را با گفتمان و ادبیات بین‌المللی انجام می‌دهد.

وی به استفاده از واژه‌های فریبنده در استعمار فرانو اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با ارسال نامه به جوانان غربی آنها را به شناخت از اسلام اصیل دعوت کرده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، جایگاه ولایت فقیه را به معنای رهبری و هدایت جهان اسلام خواند و بیان کرد: برخی در تلاش هستند اسلام را منحرف معرفی کنند و ما باید در تبلیغات الگوی صحیح را ارائه کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه انسان‌های با اخلاق پاک، افراد متدین و انقلابی در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه جاری همکاری داشتند، تصریح کرد: نگاه اسلام به سیاست ماکیاولی نیست.

*نظر مقام معظم رهبری برای بنده حجت است

وی بر برنامه‌ریزی دقیق‌تر در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: نسبت به مقام معظم رهبری تعهد دارم و نظر ایشان برای بنده حجت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تدوین راهبرد فرهنگی گیلان شد و خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی باید شهرها و استان را مدیریت کند.

رمضانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی باید براساس راهبردها در شهرستان‌ها انجام شود، یادآور شد: در فضایی نیستیم که محدود فکر کنیم.

وی حفظ جایگاه مجلس خبرگان رهبری را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: جایگاه مجلس خبرگان رهبری باید در عرصه بین‌المللی نقش ایفا کند.

*انقلاب اسلامی به لحاظ محتوایی مرزشناس نیست

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ محتوایی مرزشناس نیست، تصریح کرد: به لحاظ فکری مرزی برای انقلاب اسلامی مشخص نکردیم بنابراین رزمندگان ما در راستای حفظ جبهه مقاومت در سوریه حضور پیدا می‌کنند.

رمضانی بر حفظ انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: به افراد و جریان‌ها اجازه نمی‌دهیم به حریم انقلاب اسلامی، ولایت و ملت ایران ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه باید خود را وقف قرآن و عترت کنیم، بیان کرد: به غیر از قرآن و عترت حجت دیگری نداریم و باید به آن عمل شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/84001


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads