کد خبر: 105100 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 فوریه 2016 - 23:04

امام خمینی:اگر سپاه نبود کشور هم نبود

شادمانی مردم از اقدام اخیر سپاه/سونامی بازداشت عوامل خرید رای در استان گیلان!

پاسداری و سپاه پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر

به گزارشخوبان، موجی که سربازان گمنام امام زمان(عج) در سطح استان با دستگیری متخلفین و باندهای خرید و فروش آراء به راه انداخته اند باعث شده تا موجی از شادی و اُمید نسبت به مسئله برخورد با این خلاف‌کاران به راه بی‌اُفتد.

خبرهای شنیده شده حکایت از عملیات های پیچیده اطلاعات سپاه استان گیلان در دستگیری عوامل خرید رای در شهرستان ها دارد.

بر اساس این خبر تا کنون بیش از ۵  شخص کلیدی در فومن ، شفت و ۸نفر در شهر رشت و ۵نفردر تالش  دستگیر شده اند.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید تعداد اندکی از لحظه‌های ثبت شده واکنش مردم نسبت به انتشار این اخبار می‌باشد.

امنیت و آرامش را مدیون کدام نهادیم؟!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

سپاه پاسداران، مهم‌ترین نهاد انقلاب اسلامی است که حضرت امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی فرمان آن را صادر کرد و در یک بیان زیبا و شیوا تاکید کردند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. بهترین جوانان این مرز و بوم به فرمان امام (ره) در چنین نهاد مقدسی جمع شدند و با جان و دل در همه عرصه‌ها و برای نگهبانی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب امام (ره) فداکاری‌های زیادی را انجام دادند.

بی‌شک چنین نهادی با پشت‌سر گذاشتن ۳۰ سال از انقلاب اسلامی و بیشترین آزمون‌ها و امتحاناتی که در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌‌های امام داشته، کارنامه درخشانی را تاکنون به نمایش گذاشته و همچنان مانند دری گرانقدر بر سینه کشور می‌درخشد.

به مصداق آیه شریف «و اعدو لهم مااستطعتم من قوه» که بر سینه پاسداران انقلاب نقش بسته و تاکید کرده که «هرآنچه در توان دارید برای مقابله با دشمنان به کار برید»، سپاه پاسداران این افتخار را دارد که در عرصه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی و حفظ انقلاب به لحاظ مسائل امنیتی و مصلحتی، یکی از مهم‌ترین ارگان‌هایی باشد که به طور شبانه‌روزی از کشور پاسداری می‌کند و بتازگی نیز نقش مهم خود را در انهدام شبکه‌های خرید و فروش آراء در سطح استان نشان داده است.

 

منبع :بهجت نیوز

انتهای پیام/53


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads