کد خبر: 104857 - تاریخ: سه‌شنبه، 23 فوریه 2016 - 22:17

گام به گام تا هفت اسفند ؛

هفتم اسفند گامی بسوی عرصه خدمت

محمد علیدخت

باعث تقویت همبستگی ملی و اثر گذاری درصحنه بین المللی است و این شرکت و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات درحالی است که با گذشت بیش از سی هفت سال از انقلاب همواره پیامی روشن وشفاف برای دشمنان انقلاب داشته و دارد.

به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته می نکرم که فرمودند: مجلس ریل گذار حرکت است؛ اگرمجلس دنبال رفاه مردم؛ عدالت گشایش اقتصادی پیشرفت علم فناوری و عزت؛ واستقلال باشند.ریل گذاری به سمت اهداف خواهد بود ،و همچنین انتخابات تزریق خون تازه و نفسی نو برای ملت و کشور می باشند. و انتخابات  تجدید قوای ملت و بیعتی تازه با اهداف انقلاب می باشد. و مشارکت همگانی کشور نظام و کشور را عزت می بخشد و بیمه می کنند و لذا شرکت در این حادثه عظیم فریضه ای برای مردم است. باید خطاب به کاندیدهای مجلس و خبرگان کرد مبنی براینکه خدمت بی منت را نه بعنوان شعار تبیلغاتی بلگه بدون هرگونه  ادعای در عمل به اثبات برسانند و یا دوری از جالش به مشکلات اساسی مردم در شهر،بخش،استان وکشور خود همت گمارند. شرکت در انتخابات نمادی از مشارکت عمومی ملت ایران هست و هرچه باشکوهترحضور داشته باشیم. باعث تقویت همبستگی ملی و اثر گذاری در صحنه بین الملی است و این شرکت و حضور مقدرانه ملت ایران هست و هرچه باشکوه تر حضور داشته باشیم باعث تقویت همبستگی ملی و اثر گذاری درصحنه بین المللی است و این شرکت و حضور مقتدرانه مردم در انتخابات درحالی است که با گذشت بیش از سی هفت سال از انقلاب همواره پیامی روشن وشفاف برای دشمنان انقلاب داشته و دارد.

این پیام چیزی جز اعتقاد قلبی و انقلاب و آرمان های آن؛ دفاع از دستاوردهای انقلاب خدا محورانه به قیمت شهادت؛ اعتماد به مسئولین و با وقوف به کاستی ها و ناکامی ها و باورمندی به این که تنها حکومت دینی توان برآورده کردن مطالبات معنوی و مادی آنان را دارد؛ نیست و همین پیام است که همواره موجب ناکامی های دشمن و ترس از انتخاب گزینه حمله نظامی بوده است .

ولی حرف حرف پایانی ام … اگر امروز ما ایرانیان می خواهیم به آرمان های امام و شهدا پایبند باشیم و اگر می خواهیم پاسدار و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم توجه کنیم که مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  استقرار نظام جمهوری اسلامی است . ومهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در بعد از مردم سالاری و برگزاری انتخابات و انتخابات مسئولان کشور است. لذا امید است مردم شریف ایران انقلاب اسلامی در روز هفتم اسفند باحضورگسترده خود بار دیگر مثل گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی که تنها مفهوم رای دادن نیست چرا که رای دادن پایان ترین مرحله شرکت در انتخابات نمایندگان اصلحی را روانه صندلی های سبز میدان بهارستان نمایند که وجه المله ای که در واقعه وکیل المله باشند را در برگیرند .

 

نویسنده : محمد علیدخت 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads