کد خبر: 104839 - تاریخ: دوشنبه، 22 فوریه 2016 - 18:20

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

عشق و علاقه به اسلام ناب، ایران را به یکی از قدرت جهان تبدیل کرده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشق و علاقه به اسلام ناب، ایران را به یکی از قدرت جهان تبدیل کرده است.

به گزارشخوبان، آیت الله زین العابدین قربانی عصر امروز در جمع مردم آستارا در مسجد آبروان این شهرستان، انقلاب اسلامی را محصول خون پاک شهدا خواند و اظهار داشت: با گذشت عمر انقلاب روز به روز بر شهرت و عظمت آن افزوده می‌شود.

وی، با بیان اینکه شاهد شکل‌گیری انقلاب‌های زیادی در دنیا هستیم، عنوان کرد: هیچکدام از این انقلاب‌ها نتوانستند به نقطه اوج و عظت برسند و ناشکفته پرپر شدند، مثل انقلابی که در مصر شکل گرفت و بعد 5 سال از هم پاشید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب ایران را انقلاب احیای اسلام خواند و گفت: باید این عشق و علاقه به اسلام ناب اوج پیدا کند و این بیداری از ایران به‌دنیای اسلام صادر شد و موج در دنیا فعلی پدید آورد.

آیت الله قربانی، تصریح کرد: عشق و علاقه به اسلام ناب، ایران را قدرت جهان ساخته و مشکلات جهانی و منطقه‌ای بدون حضور ایران رفع نمی‌شود.

وی، اعضای مجلس خبرگان رهبری را مجتهدشناس، اسلام شناس و قرآن شناس خواند و گفت: باید دقت کرد که مسئولیت پذیری‌ها در نظام جمهوری اسلامی برای بهره مندی از منافع مادی نیست، نمایندگان باید آیت الله شهید مدرس را سرلوحه کار خود قرار دهند و با عمل صالح، حامی جمهوری اسلامی باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم نظم و قانون در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی از قرآن و سنت الهام می‌گیرد و می‌تواند تمام ابعاد زندگی را سامان دهد.

وی، بر لزوم حضور پرشعور مردم در انتخابات 7 اسفند تأکید کرد و افزود: مردم با رأی دادن خود، تمام تشکیلات کشور را با دستان خود تنظیم می‌کنند و رأی مردم در 7 اسفند رأی به مقبولیت نظام است.

منبع :تسنیم

انتهای پیام‌/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads