کد خبر: 104738 - تاریخ: شنبه، 20 فوریه 2016 - 17:14

سیدولی‌الله عظمتی؛

واردات بی‌رویه برنج خارجی تولید برنج گیلان و مازندران را فلج کرده است/اولویت ما بکارگیری از افراد تحصیلکرده است

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت گفت: کشاورزان گیلانی دغدغه تأمین آب زراعی دارند و نمی‌توانند نیازمندی‌های خود را به خوبی پوشش دهند.

به گزارش خوبان، سیدولی‌الله عظمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران شفاف‌سازی اخبار انتخاباتی را از جمله وظایف خبرنگاران دانست و اظهار کرد: مردم به پیگیری اخبار انتخابات علاقه دارند.

وی با بیان اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد، افزود: انتخابات یک صحنه رقابت است که باید در آن اخلاق‌مداری، ادب و انصاف رعایت شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت نقش مردم در عرصه انتخابات و دیگر صحنه‌های سیاسی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن را تعیین کننده خواند و گفت: امروز مردم به حرف‌های بی‌پایه و اساس توجه ندارند.

عظمتی با اشاره به اینکه سه نماینده منتخب مردم در رشت می‌خواهند یا همدلی و اتحاد مشکلات شهروندان را برطرف کنند، تصریح کرد: در طول تاریخ هوش و تحصیلات گیلانی‌ها به جهان ثابت شده است و به‌کارگیری افراد تحصیلکرده و هوشمند در امور جزء اولویت ماست.

وی کشاورزی گیلان را بیمار خواند و ادامه داد: با تشکیل اتاق فکر و کارگروه‌ها و استفاده از نیروهای مختلف این امور باید رسیدگی شود.

فرماندار سابق رشت با بیان اینکه دولت با واردات بی‌رویه برنج خارجی تولید برنج گیلان و مازندران را فلج کرده است، خاطرنشان کرد: بیشتر کشاورزان مشکلات بیمه‌ای دارند و با قیمت‌های بالای ابزار و ماشین‌آلات و امکانات، برنج تولید می‌کنند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی رشت گفت: کشاورزان گیلانی دغدغه تأمین آب زراعی دارند و نمی‌توانند نیازمندی‌های خود را به خوبی پوشش دهند.

این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت یکی از عمده‌ترین شاخص‌های توسعه در هر جامعه‌ را گسترش زیرساخت‌های عمرانی شهر و روستا ذکر کرد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ها و تمهیدات پیش‌بینی شده، شاخص‌های توسعه رشت که در سال‌های گذشته با عقب‌ماندگی‌هایی مواجه بوده است به استانداردهای مطلوب خود نزدیک می‌شود.

عظمتی تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در رشت، توجه ویژه به افزایش سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این شهرستان با هدف تقویت هر چه بیشتر صنعت توریسم و ارتقای ظرفیت سرویس‌دهی به گردشگران را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

وی حمایت از بخش صنعت با هدف تقویت شهرک‌های صنعتی رشت برای ایجاد اشتغال پایدار با توجه به میزان بیکاری به‌ ویژه در نسل جوان جامعه، ایجاد فضا و امکانات ورزشی در مراکز دهستان‌ها و رشت و تقویت ایجاد فضای همدلی بین نمایندگان با هدف برطرف کردن مشکلات مردم را از دیگر برنامه‌های خود در انتخابات ذکر کرد.

 

منبع : فارس
انتهای پیام/363

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads