کد خبر: 104716 - تاریخ: شنبه، 20 فوریه 2016 - 14:11

اصلاحاتی ها به هم حزبی خود رأی ندادند!

مدعی اصولگرایی در دامن اصلاحات/ اصلاح طلبان رشت با عدم اعتماد به کاندیدای خود به لیست اجاره ای پناه آوردند!

سردمداران اصلاحات که با تبلیغات گسترده خود به ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان دامن می زدند حال به کاندیدای اصلاح طلب خود یا از روی بی اعتمادی یا مصلحت رأی نده اند و به لیست اجاره ای پناه آورده اند!

به گزارشخوبان، شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در روزهای اخیر نامزدهای مورد حمایت خود را در چند حوزه انتخابیه گیلان از جمله شهرستان رشت اعلام کرد.

غلامعلی جعفرزاده، حسنی جویباری، واحدی واعظ از جمله نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان گیلان در حوزه انتخابیه رشت هستند.

شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در حالی سه نفر از کاندیداهای رشتی را در لیست خود جا داده است که نام غلامرضا مقدسی که با شعار تنها بازمانده اصلاحات در گیلان به رقابت های انتخاباتی آمده بود در این لیست مشاهده نمی شود.

این موضوعی است که کمال لشکری بعد از اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای مشورتی اصلاح طلبان در شهرستان رشت به شدت از آن انتقاد کرد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان دقایقی بعد از اعلام این اسامی، گفت: من با تشکیل گروه هایی مانند شورای راهبردی و شورای مشورتی مخالف بودم اما به دلایلی پذیرفتم که در انتخابات در کنار هم بمانیم.

وی رأی گیری نامزدهای مورد حمایت این حزب را در انتخابات مجلس از پیش طراحی شده دانست و گفت: متأسفانه آقایانی که داعیه اصلاح طلبی دارند به کاندیدای اصلاح طلب رأی نمی دهند و به اصولگرایان رای داده اند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان که از عدم حمایت اصلاح طلبان گیلان از غلامرضا مقدسی انتقاد می کند، بیان کرد: این موضع برای من قابل تحمل نبود و می خواستم از جلسه قهر کنم.

مدعی اصولگرایی در دامن اصلاحات/ اصلاح طلبان رشت با عدم اعتماد به کاندیدای خود به لیست اجاره ای پناه آوردند!

احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان نیز در واکنش به این سوال که چرا شخصی مانند غلامعلی جعفرزاده در لیست اصلاح طلبان قرار گرفته است، گفت: اگر آقای جعفرزاده در لیست ما قرار دارند به عنوان یک اصلاح طلب نیستند!

رمضانپور با بیان اینکه ما نیروی اصلاح طلب نداریم، خاطرنشان کرد: هیچگاه این افراد از نظر مااصلاح طلب نیستند ولی به هر حال حامیان دولت هستند.

رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در حالی می گوید نیروی اصلاح طلب ندارد که «غلامرضا مقدسی»، کسی که دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان بوده و هفت سال دبیر حزب اراده ملت و رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است در این رأی گیری رأی نیاورده است.

نکته قابل توجه این است که سردمداران اصلاحات که با تبلیغات گسترده خود به ردصلاحیت های گسترده اصلاح طلبان از سوی شورای نگهبان اشاره می کردند حال به کاندیدای اصلاح طلب خود یا از روی بی اعتمادی یا مصلحت رأی نده اند و به لیست اجاره ای پناه آورده اند که هر روز بیشتر از قبل در از دست دادن هویت این حزب نقش آفرینی می کند.

در این بین نامزد مدعی اصولگرایی که در چند لیست از جمله لیست نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان، ندای گیلان و … قرار گرفته است نیز جای بسی تأمل دارد.

 

منبع: دیارباران

انتهای پیام/323


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads