کد خبر: 104683 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 فوریه 2016 - 20:38

امام جمعه خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر:

نماینده ای که بر می گزینیم باید در شان جمهوری اسلامی ایران باشد

حجت الاسلام صفری با اشاره به حاکمیت نظام مردم سالاری دینی در کشور و همچنین شیوه های انتخاب نماینده اصلح خاطر نشان کرد: باید شخصی را برگزینیم که در درجه اول وفادار به آرمان های نظام جمهوری اسلامی باشد و اولویت بعدی ما باید تخصص وی باشد چون تخصص یک مولفه مهم برای ورود به مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام محمدصفری امام جمعه خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات بر همه واجب است چه کسانی که این موضوع را قبول داشته باشد و چه قبول نداشته باشند.

وی افزود: کسی که به ملت خود وابستگی داشته باشد و نسبت به انتخابات توجه داشته باشد، بر او واجب است که در انتخابات شرکت کند، زیرا انتخابات موضوعی بسیار مهم و یکی از مولفه های قدرت ماست که باعث عزت مملکت ما می شود.

این مقام مسئول با اشاره به حاکمیت نظام مردم سالاری دینی در کشور و همچنین شیوه های انتخاب نماینده اصلح خاطر نشان کرد: با توجه به این که در نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و با اعتقاد به این که نظام ما یک نظام الهی و مردمی است و مردم در سرنوشت خودشان نقش مستقیم و موثری دارند، باید شخصی را برگزینیم که در درجه اول وفادار به آرمان های نظام جمهوری اسلامی باشد و اولویت بعدی ما باید تخصص وی باشد چون تخصص یک مولفه مهم برای ورود به مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: از جهتی دیگر ایدئولوژی محکمی بعنوان پشتیبان نظام ما وجود دارد تحت عنوان دین و آموزه های دینی که اینها می تواند به ما کمک کند تا یک انتخاب اصلح را داشته باشیم و نماینده ای که انتخاب کنیم باید انسانی مومن، متعهد، مسئولیت پذیر در برابر خدا و مردم باشد و خود را وفادار به آرمانهای انقلاب های اسلامی بداند و در یک کلام باید در شان جمهوری اسلامی ایران باشد.

حجت الاسلام صفری مجلس ششم را نمونه ای بارز از این موضوع خواند و افزود: متاسفانه در مجلس ششم نتوانستیم مجلسی درست تشکیل دهیم و این مجلس براساس آرمان های انقلاب اسلامی حرکت نکرد حتی در کارنامه این مجلس مواردی پیش آمد و قوانینی به تصویب می رسید که در تضاد با آرمان های انقلاب بود. لذا به عنوان یک انسان متدین، انقلابی و با توجه به این که هزینه هایی بالا برای استقلال و عزت کشور پرداخت شده نباید اجازه دهیم که این دستاوردها پایمال شود.

امام جمعه خشکبیجار در پایان اظهار داشت: باید در انتخاب این شاخص ها دقت کنیم و می توانیم با رجوع به کارنامه و سخنرانی کاندیداها بررسی نماییم که آیا این نماینده می تواند در شان انقلاب اسلامی ایران باشد و می تواند برای مردم خود رفاه و پیشرفت را به ارمغان آورد.

 

انتهای پیام/53

 

 

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads