کد خبر: 104477 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 فوریه 2016 - 20:10

«رضا حسین‌زاده» گوینده خبر در بیمارستان بستری شد

«رضا حسین‌زاده» گوینده پیشکسوت خبر به علت سکته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خوبان، حسین‌زاده در گفت‌وگویی درباره علت بستری شدن خود گفته است: دو روز پیش با احساس درد در قلب و تنگی نفس به بیمارستان پارسیان مراجعه کردم و بنا به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدم و تحت آنژیوگرافی قرار گرفتم.

وی افزود: دلیل دیگری که باعث مراجعه من به بیمارستان بود، مشکلات ریوی است که بر اثر شیمیایی‌شدن در جبهه‌های جنگ برایم به وجود آمده است.

حسین‌زاده تاکید کرد: من در همه حال به نظام و مردم کشورم خدمت کردم. همچنان نیز برای خدمتگزاری در هر شرایطی آماده هستم. هیچ کدام از این صحبت‌ها شعار نیست. اگر همین الان هم جبهه نبردی باشد، علی‌رغم تمام مسائل موجود من آمادگی خود را  برای حضور و دفاع از کشورم اعلام می‌کنم. فرقی نمی‌کند در قلبم دردی احساس کنم و یا از تاول‌های شیمیایی رنج ببرم.

گوینده خبر ساعت 14 تاکید کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است. همه جوان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند؛ اما من و هم نسلانمان در این زمان هم آماده دفاع از کشور خود در هر شرایطی هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات شیمیایی در جسمم احساس می‌کنم، همان رضا حسین‌زاده هفده ساله‌ای هستم که در عملیات والفجر مقدماتی، مهران، حضور داشتم. من همان جوان هفده ساله‌ای هستم  که به صدا و سیما نیامده و همچنان برای خدمتگزاری آماده است..

منبع :فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads