کد خبر: 104164 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 فوریه 2016 - 21:26

امام جمعه خشکبیجار :

روز۲۲بهمن روز عید ملت ایران و روز عزای مستکبران عالم است

وظیفه نیروهای مؤمن ومخلص انقلاب این است که برای تسخیر و کنترل افکار عمومی روشنگری کنند و این را القا نمایند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین صفری در جمع مردم خشکبیجار، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: روز۲۲بهمن روزعید ملت ایران وروز عزای مستکبران عالم است روز تجید بیعت امت با امام جامعه روز میثاق با ارمانهای انقلاب است.روز وفای عهد با مجاهدان شهید انقلاب  است.ملت ایران مدیون امام وشهیدان هست و ارتزاق مادی ومعنوی ایرانیان از سفره پربرکتی است که امام گسترده است.انقلاب ایران درعصر حاضر نتیجه رشادتهای شهیدان,هدایتهای حکیمانه امام وحظور اگاهانه ومؤمنانه ملت ایران است واین انقلاب بر خلاف انقلابات دیگر جهان ماهیت فرهنگی وعقیدتی دارد ویک ایدؤلوژی مستحکم پشتوانه است.

حجت الاسلام صفری درادامه گفت: هرچه ازمبدا انقلاب اسلامی بیشتر فاصله میگیریم دامنه و گستره قدرت و نفوذ انقلاب درحوزه های مختلف بیشتر میشود لذا نیروهای مؤمن و وفادار انقلاب باید در این عصر به فکر صدور انقلاب باشند و نیازهای مردم دنیا را با نظریه ولایت فقیه اقناع کنند.

امام جمعه خششکبیجار افزود: اسلامی که امام منادی ان بود و دوباره آن را احیا نمود اسلام سیاسی بود که درقالب نظریه ولایت فقیه مطرح شد و آرزوی دیرینه فحول علمای تشیع رامحقق نمود وکارایی آن برای مسلمانان مشخص شد و امروز یکی از مؤلفه های قدرت ملت ایران محسوب میشود.

وی تصریح کرد: وظیفه نیروهای مؤمن و مخلص انقلاب این است که برای تسخیر و کنترل افکار عمومی روشنگری کنند واین را القا نمایند که تنها راه نجات و پیشرفت ملتهای مسلمان داشتن همین روحیه انقلابی است. وهمین تفکر و ینش است که سلامت و حفظ انقلاب را تضمین مینماید، و به فرمایش مقام معظم رهبری باید خود را برای یک مبارزه تمام عیار آماده نمود.

حجت الاسلام صفری در پایان گفت: امروز برخی از افراد داخلی به دنبال بزرگ کردن چهره امریکا هستند و به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا لذا با لطایف الحیل مختلف ازجمله حل مشکلات اقتصادی,سنگ صبور دشمنان ما شدند و به دنبال روزنه های نفوذ هستند. تجربه مستضعفان عالم من جمله ایرانیان و کارنامه آمریکایی ها گوییای این است که دشمن درجه یک ما مسلمانان و شاگردان خمینی کبیر آمریکاست پس هرچه فریاد داریم برسر امریکا میکشیم.

 

انتهای پیام/2332

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads