کد خبر: 103930 - تاریخ: دوشنبه، 8 فوریه 2016 - 23:38

هشتمین شهید مدافع حرم گیلان عنوان کرد

فرزندان خمینی (ره) نگهبان اسلام ناب محمدی (ص)

هشتمین شهید مدافع حرم گیلان در وصیتنامه خود گفت: فرزندان خمینی (ره) می‌روند تا با خون خود ایمان، مردانگی و اسلام ناب محمدی (ص) را از هجوم حرامیان پلشت نگهبان باشند.

به گزارش خوبان، وصیتنامه هشتمین شهید مدافع حرم مهدی کوچک‌زاده عصر امروز در سومین روز از شهادت این شهید در مهدیه رشت قرائت شد.

شهید کوچک‌زاده در وصیتنامه خود با سلام و درود بر تمام دل‌دادگان امام حسین (ع) اظهار کرد: حضرت ارباب درس آزادگی، مبارزه و قیام را به ما آموخت تا زیر بار ظلم و ستم نرویم و در هر زمان و مکان مقابل یزیدیان زمان که مصداق کامل آن آمریکا شیطان بزرگ است، بایستیم.

وی در ادامه وصیتنامه خود افزود: اکنون فرزندان خمینی (ره) می‌روند تا با خون خود عقیده و ایمان، حجاب و عفاف، مردانگی و شرف و اسلام ناب محمدی (ص) را از هجوم حرامیان پلشت نگهبان باشند.

شهید کوچک‌زاده در بخش دیگری از وصیتنامه خود بیان کرد: پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی هنوز جنگ به پایان نرسیده و دشمن با تمام قوا از زمین و آسمان در حال حمله به مرزهای اعتقادی و ایمانی ما است.

هشتمین شهید مدافع حرم گیلان تصریح کرد: امروز دشمن در خصوصی‌ترین لحظه‌ها و مکان‌های ما نفوذ کرده و بنیان خانواده که یکی از ارکان مهم جامعه است را هدف رفته است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد بی‌تفاوتی در جامعه عادی شود، متذکر شد: یقین بدانید دشمنان قسم خورده ما درصدد عادی‌سازی و از بین بردن آرمان‌های شیعه هستند، همان آرمان‌های تحقق بخشیدن به عدالت در کره زمین و ستاندن حق مظلومان و ستمدیدگان عالم است.

منبع:فارس

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads