کد خبر: 103924 - تاریخ: دوشنبه، 8 فوریه 2016 - 19:10

مدیرکل هواشناسی استان گیلان مطرح کرد

سامانه سرد و بارش‌زا در گیلان فردا به‌تدریج از استان خارج می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز برای ارتفاعات گیلان و نواحی سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج از سمت غرب شاهد کاهش ناپایداری می‌شویم.

به گزارش خوبان، بهمن کمانگر با اشاره به نقشه‌های هواشناسی اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از نفوذ سامانه سرد و بارش‌زا در منطقه و وزش باد شدید است و این سامانه در ارتفاعات موجب بارش برف می‌شود.

وی هوای ابری و مه‌آلود همراه با بارندگی را از پیامدهای این سامانه عنوان کرد و تصریح کرد: مخلوط برف و باران، کاهش نسبی دما و وزش باد و در ارتفاعات دامنه‌ها و نواحی سردسیر بارش برف، از دیگرپیامدهای ورود این سامانه به گیلان است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان بیان کرد: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز برای ارتفاعات گیلان و نواحی سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج از سمت غرب شاهد کاهش ناپایداری می‌شویم.

کمانگر با بیان اینکه ارتفاع موج دریا تا 2 متر و دمای آب دریا هشت درجه سلیسیوس پیش‌بینی می‌شود، افزود: بیشینه هوای امروز برای شهر رشت هفت درجه و کمینه آن دو درجه سانتی‌گراد است و سردترین نقطه ارتفاعات جنوبی شرقی استان و شهرهای دیلمان و جیرنده با دمای منفی هشت درجه سانتی‌گراد هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads