کد خبر: 103789 - تاریخ: شنبه، 6 فوریه 2016 - 23:16

حاج حسین یکتا در رشت:

خاک شلمچه در تربیت فرزندان بسیار تاثیرگذار و اربعین حسینی (ع) انسان‌ساز است/ رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران خانواده‌ها را نشانه رفته است

سال‌ها گروهک‌های کومله و دمکرات را داشتیم که نابود شدند، افزود: امروز نیز گروهک تروریستی داعش در حال نابودی است.

به گزارش خوبان ، سردار حسین یکتا عصر امروز در همایش تخصصی خانواده ایرانی در سالن شهدای ناجا در این شهر، با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی طاغوت را از کشور بیرون کرد و این امر مرهون خون شهدا است.
وی با بیان اینکه سال‌ها گروهک‌های کومله و دمکرات را داشتیم که نابود شدند، افزود: امروز نیز گروهک تروریستی داعش در حال نابودی است.
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در آن دوران آسایش نبود، اما آرامش بود و اکنون آسایش داریم اما آرامش نداریم.
وی با اشاره به اینکه خانواده ایرانی به این معناست که والدین فرزندان خود را به جبهه‌ها می‌فرستادند، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما گمشده‌ای دارد.
یکتا به تأثیرگذاری سفر کاروان راهیان نور در شلمچه و دیگر مناطق عملیاتی در پسران و دختران جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امام (ره) مسیر درست را به جامعه معرفی کرده است.
وی با بیان اینکه امام (ره) و مقام معظم رهبری مسیر صحیح را به ما یاد دادند، تصریح کرد: امام (ره) فرمود مزار شهدا دارالشفاست و شلمچه شفابخش است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس، اربعین را کشتی نجات امام حسین (ع) و بزرگ‌ترین مشاور دانست که دعا را مستجاب می‌کند.
وی با تصریح بر اینکه لقمه در انسان بسیار تأثیرگذار است، افزود: لقمه حرام تمام اجزای بدن را به‌هم می‌ریزد و ذکر آن را ترمیم می‌کند.
یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال عبور از ابرها است و باید خود را برای تمدن بزرگ اسلامی آماده کنیم، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران خانواده‌ها را نشانه رفته است.
وی گفت: در دنیا جوانان کتاب شهدای دفاع مقدس را با گریه مطالعه می‌کنند و امروز نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی در دنیا می‌درخشد و زندگی شهدا اثر دارد.
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا اهل بیت (ع) را الگوی تمام خانواده‌ها در جامعه دانست و یادآور شد: خانواده ایرانی‌ـ‌اسلامی با راستی پابرجا می‌ماند.
وی با اشاره به اینکه دشمن به آخر خط رسیده و به دنبال نابودی خانواده‌های ایرانی است، متذکر شد: خاک شلمچه در تربیت فرزندان بسیار تاثیرگذار و اربعین حسینی (ع) انسان‌ساز است و افراد و دل‌های آشوب‌زده در کنار امام حسین (ع) آرام می‌گیرند.
یکتا وجود امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و ائمه را موجب آرامش دل‌ها دانست و یادآور شد: امروز در دنیا نگاه ویژه‌ای به جوانان ایرانی دارند زیرا می‌بینند فرزندان ایرانی دارای آرامش هستند.

منبع : فارس

انتهای پیام/413


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads