کد خبر: 103343 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2016 - 14:25

فرماندار رشت خبر داد:

پیش بینی 524 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات شهرستان رشت

524 صندوق آرا و 6 صندوق سیار شهرستان رشت می باشد.که به تفکیک رشت 204صندوق بخش مرکزی 63صندوق ،خمام 53 ، لشت نشا 51 صندوق ، کوچصفهان 56 سنگر 59 صندوق خشکبیجار 38صندوق می باشد.

به گزارش خوبان: فرماندار شهرستان رشت درحاشیه افتتاح طرح های عمرانی در خشکبیجار به خبرنگار ما گفت: با توجه به اهتمامی که همه عزیزان در خصوص برگزاری انتخابات سالم دارند و با رعایت همه حقوقی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت محترم می باشد، مجریان، ناظرین و همه دست‌اندرکاران انتخابات تلاش می کنند تا انتخاباتی پرشور و با سلامت برگزار شود.

وی به تعداد صندوق‌های اخذ رأی شهرستان رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: 524 صندوق آرا و 6 صندوق سیار شهرستان رشت می باشد، که به تفکیک رشت 204 صندوق بخش مرکزی 63،خمام 53،لشت نشا 51 ،کوچصفهان 56 سنگر 59 خشکبیجار 38صندوق می باشد.

فرماندار رشت در پایان افزود: تعداد صندوق های اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبتا به دوره گذشته 16 صندوق افزایش یافته این در حالی است که نسبت به انتخابات ریاست جمهوری تعداد 24 صندوق کاهش را شاهد هستیم.

سید عیسی مهدوی در خصوص تعداد عوامل اجرایی انتخابات اسفند ماه در شهرستان رشت گفت: 5 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی می باشند.

انتهای پیام/56


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads