کد خبر: 102427 - تاریخ: شنبه، 23 ژانویه 2016 - 11:25

اخبار هواشناسی گیلان؛

بارش باران و روند کاهش محسوس دما در گیلان تا پایان هفته پیش رو

غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۲ و ۹ درجه سلسیوس عنوان کرد.

به گزارش خوبان، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران، بعضی نقاط بارش برف و روند کاهش محسوس دما در استان تا پایان هفته پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی توده هوای سرد و بارش زا از امروز در منطقه است و این سامانه بارشی تا روزهای پایانی هفته آینده در استان فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: بر این اساس بارش باران ، بعضی نقاط بارش برف، وزش باد (گاهی شدید)، روند کاهش محسوس دما و مه آلودگی هوا پیش بینی می شود.
غلامی خاطرنشان کرد: این شرایط سبب آب گرفتگی معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی خواهد شد ضمن اینکه دریا نیز بتدریج مواج شده و برای فعالیت های مرتبط نظیر صید و صیادی و دریانوری مناسب نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان،برای امروز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، به تدریج بارندگی، گاهی وزش باد، اواخر وقت ارتفاعات احتمال بارش برف پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را مربوط به منجیل با ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به دیلمان با دو درجه سلسیوس زیرصفر عنوان کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۲ و ۹ درجه سلسیوس عنوان کرد.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته در لاهیجان با یک و نیم میلیمتر به ثبت رسیده و کمینه دمای فردا در گیلان نیز با یک درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و دیلمان و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی می شود.

منبغ:ایرنا

انتهای پیام/515


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads