کد خبر: 10195 - تاریخ: یکشنبه، 21 اکتبر 2012 - 19:04

تحصیل 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم تعداد دانشجویان دانشگاه گیلان 6 هزار 730 نفر بود، یادآور شد: در سال تحصیلی جدید تعداد دانشجویان این دانشگاه به 18 هزار نفر رسیده است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: عبدالله حاتم‌زاده بعد از ظهر امروز در دومین جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور در تالار حکمت دانشگاه گیلان، رسالت روابط عمومی‌ها را بسیار سنگین دانست و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در رسالت خود باید صادقانه عمل کنند.

وی وظیفه روابط عمومی دانشگاه‌ها را مهم خواند و بیان کرد: مسائل دانشگاه‌ها باید در سطح ملی و فراملی منتشر شود.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها، افزود: باید عملکردها را بررسی و نقاط ضعف را با تذکرات دلسوزانه رسانه‌ای برطرف کرد.

وی به توسعه علمی کشور در دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: جایگاه دانشگاه گیلان نیز تا حد زیادی از نظر علمی بهبود یافته است.

حاتم‌زاده دستاوردهای دانشگاه گیلان در بخش آموزش و پژوهش را خوب دانست و بیان کرد: ‌اکنون در این دانشگاه 330 رشته گرایش تحصیلی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم تعداد دانشجویان دانشگاه گیلان 6 هزار 730 نفر بود، یادآور شد: در سال تحصیلی جدید تعداد دانشجویان این دانشگاه به 18 هزار نفر رسیده است.

این مسئول تعداد رشته‌های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان در آغاز دولت نهم را 32 رشته گرایش نامید و بیان کرد: اکنون 186 رشته گرایش در این دانشگاه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید با علم روز حرکت کنند، تصریح کرد: خانواده‌های دانشجویان باید از وضعیت دانشگاه مورد تحصیل فرزندان خود آگاه شوند.

به گفته حاتم‌زاده اگر کارها و فعالیت‌های یک مجموعه و یا سازمانی توسط روابط عمومی به خوبی منعکس شود موجب شکوفایی آن مرکز و موسسه می‌شود.

وی روابط عمومی‌ها را موجب رشد و ارتقای دانشگاه‌ها خواند و اذعان کرد: بسیاری از برنامه‌های تعریف شده برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در برنامه پنج‌ساله توسعه تدوین شده، تحقق یافته است.

رئیس دانشگاه گیلان جایگاه علمی ایران در دنیا را رتبه شانزدهم دانست و یادآور شد: گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها نویدی برای توسعه بیشتر کشور است.

وی درباره شرایط اقتصادی کشور و فشارهای دشمن خاطرنشان کرد: با کمک دانشگاه‌ها و دانشجویان از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند خواهیم گذشت.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads