کد خبر: 101803 - تاریخ: شنبه، 16 ژانویه 2016 - 22:42

۴ جاسوس آمریکایی در ازای آزادی ۷ ایرانی دربند، آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصالح نظام، چهار زندانی دو تابعیتی آزاد شدند.

به گزارش خوبان، یک منبع آگاه در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: چهار زندانی که امروز آزاد شدند سعید عابدینی، امیر میرزایی حکمتی ،جیسون رضائیان و نصرت الله خسروی هستند. براساس این مبادله، ۱۴ نفر از ایرانیانی که به درخواست پلیس آمریکا تحت تعقیب اینترپل قرار دارند دیگر تحت تعقیب نخواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصالح نظام، چهار زندانی دو تابعیتی آزاد شدند.

سی ان ان اعلام کرد یکی از این زندانیان، جیسون رضائیان، جاسوسی امریکایی است.

یک منبع آگاه در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد اسامی چهار زندانی که امروز آزاد شدند عبارت است از سعید عابدینی – امیر میرزایی حکمتی – جیسون رضائیان و نصرت الله خسروی.

بنابر این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب تهران در این باره گفت: براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مصالح کلی نظام چهار زندانی ایرانی دو تابعیتی در چارچوب مبادله زندانیان آزاد شدند.

براساس این مبادله، 7 ایرانی دربند زندان های آمریکا نیز، آزاد خواهند شد.

براساس این مبادله، 14 نفر از ایرانیانی که به درخواست پلیس آمریکا تحت تعقیب اینترپل قرار دارند دیگر تحت تعقیب نخواهند بود.

7 نفر دیگر از زندانیان ایرانی نیز که دوران محکومیت خود را در آمریکا می گذرانند، پس از آزادی، از قرنطینه (دوران تحت نظر) معاف خواهند بود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads