کد خبر: 101601 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 ژانویه 2016 - 19:51

یادداشت/

سلام بر مسلمان فریادگر لااله اله الله

محمدعلیدخت

باورش برایم سخت است که مسلمانان فریادگر لااله اله الله را بکشند و سخت تر از آن کسانی که شعار خادم الحرمین را سر میدهند و به راحتی تبدیل به خائن الحرمین می شوند.

“سلام بر مسلمان فریادگر لااله اله الله”

در ذهنم فرمایشات مقام معظم رهبری به دفعات مرور میگردم که فرمودند: خداوند متعال ازخون بی گناه نمی گذرد و خون به ناحق ریخته؛ بسیار سریع دامان سیاستمداران و مجرمان این رژیم سعودی را در بر خواهد گرفت و چه زیبا فرمودند رهبر فرزانه انقلاب، این درحالیست که چند هفته ای از میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت نمی گذرد و امیدواریم بودیم که جهان اسلام به وحدت و یکبارچکی برسد، اما شنیدن خبر شهادت شیخ بزرگ نمر قلب و قلوب تمام آزادی خواهان را جریه دار کرد و شهادت شیخ نمر روحانی شعیه عربستانی محکوم و این اقدام موجب نگرانی و تاسف در کل جهان شد و این درحالی بود که شیخ نمر رهبر مذهبی و معتقد به مبارزه مدنی بود و هرگز دست به خشنونت نزد.

باورش برایم سخت است که مسلمانان فریادگر لااله اله الله را بکشند و سخت تر از آن کسانی که شعار خادم الحرمین را سر میدهند و به راحتی تبدیل به خائن الحرمین می شوند و سربازان حلقه به گوش یهیود؛ و یک شخصیت دینی را که رهبریت جمع کثیری از مسلمانان کشورش را برعهده داشت این گونه اعدام و به شهادت برسانند.

 

می توان نوشت که انسانهای بزرگی در تاریخ اسلام جان و مال خود را برای احیای دین داده اند. و حال نوبت بزرگ مردی از شعیان بود که با خون خود راه را برای مسلمانان نشان داده و دولت عربستان و آل سعود بدانند که با ریختن خون علما نمی توانند از ثروت های خود دفاع کنند. و اسلام و مسلمین بازیچه آنان نیستند و مسلمانان جهان هرگز در برابر این اقدام آنان سکوت نخواهند کرد. و مزدوران یهیود بدانند که با اعدام شیخ نمر و هر عالم دینی دیگر، در واقع جان اسلام را گرفته اند و ان شاالله خون شهیدن نمر و دیگر شهدای مظلوم به زودی دودمان آل سعود به باد خواهند داد و خداوند متعال بانیان و عاملان این حرکت وحشیانه را به سزای اعمال نگین شان برساند. چرا که امروز اندیشه های همیشه مستکبران را بهم ریخته و کاری کرده که به گفته اندیشمندان جهان دنیای استکبار به سقوط خود نزدیک شده است.

 

نویسنده : محمدعلیدخت 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads