کد خبر: 10142 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2012 - 19:58

خودرویی که نمايندگان مجلس نهم گرفتند

مجلس نهم به هر یک از نمايندگان یک دستگاه پژو پارس اهدا کرد كه البته برخي از وکلای ملت از گرفتن آن خودداري كردند.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: در حاشيه جلسه علني روز چهارشنبه 26 مهر در قسمتي از راهروهاي مجلس كارت سوخت به نمايندگان تحويل داده مي شد.

خبرنگار ما پيگير اين موضوع و متوجه شد كه مجلس نهم به نمايندگان پژو پارس داده و كارت سوخت آنها هم آماده شده است. روز چهارشنبه در حاشيه جلسه علني مجلس اين كارت سوخت به نمايندگان تحويل داده شد.

در همين رابطه وقتي مسئول توزيع كارت سوخت از روح الله حسينيان نماينده تهران و چهره شاخص مجلس خواست تا با مراجع به جايگاه كارت سوخت خود را تحويل بگيرد، وي در جواب گفت: من خودرويي تحويل نگرفتم تا كارت سوخت بگيرم.

همچنين يكي ديگر از نمايندگان شاخص مجلس در این باره به خبرنگار جهان گفت: من خودرو نگرفتم اما ظاهرا مجلس براي اينكه قسمت موتورپل را تعطيل كند، تصميم دارد تا به همه نمايندگان يك خودرو تحويل دهد تا تردد آنها با همين خودرو صورت گيرد.

وي افزود: البته گفته مي شود كه سند اين خودروها به اسم مجلس است و به نام نمايندگان نيست.

در ابتداي مجلس هشتم هم به هر نماينده مبلغ 100 ميليون تومان پول بابت اجاره منزل، اجاره دفتر و گرفتن خودرو داده شد كه حاشیه های زیادی به دنبال داشت و با اعتراض بسیاری از فعالان عدالتخواه روبرو شد.

خردادماه سال جاری نیز حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس نهم با اشاره به اینکه مجلس مالک ماشین‌ها خواهد بود، اعلام کرده بود: سند این ماشین‌ها به نام مجلس است و هیچ ماشینی به نام نماینده سند زده نمی‌شود، همچنین اینکه مجلس نماینده را به ایران خودرو معرفی کند تا قرار‌داد ببندد و یا پول و یا وامی به آنها داده شود، صحت ندارد. تهیه ماشین برای نمایندگان نیز در اختیارات هیئت رئیسه است و ناظران هیئت رئیسه اکنون به دنبال چنین مسئله‌ای هستند.

سايت جهان نيوز براي رفع هرگونه ابهام و شائبه آمادگی دارد تا توضيحات هيئت رئيسه و يا روابط عمومي مجلس را در اين زمينه و در خصوص نحوه دادن پژو پارس به نمایندگان و اينكه بعد از پايان مجلس اين خودروها متعلق به نمايندگان مي شود يا در اختيار مجلس قرار مي گيرد را منتشر كند.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی (دوره نهم) در حال حاضر 286 نماینده دارد و هم اکنون قیمت خودروی “پژو پارس” در بازار 320 میلیون ریال (32 میلیون تومان) است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads