کد خبر: 10122 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2012 - 19:18

اکبرزاده معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان شد

استاندار گیلان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با اعلام انتصاب محمد اکبرزاده به سمت معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان وی را یکی از مدیران کارآزموده استان خواند

به گزارش خوبان به نقل از فارس: استاندار گیلان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با اعلام انتصاب محمد اکبرزاده به سمت معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان وی را یکی از مدیران کارآزموده استان خواند و اظهار کرد: وجود چنین فردی در کنار استاندار برای مدیریت استان یک ضرورت است.

وی با اشاره به سفیر اخیر مقام معظم رهبری به استان خراسان و استقبال گسترده مردم این منطقه از ایشان افزود: هدف دشمن تنها دولت نیست بلکه نظام و مردم است و استقبال گسترده مردم خراسان از مقام معظم رهبری به دشمنان ثابت کرد که مردم در کنار رهبر خود به عنوان یک حامی و پشتیبان قرار دارند.

استاندار گیلان جدا کردن روح مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن خواند و گفت: وقتی دشمن مواد غذایی و دارو را برای مردم ایران تحریم می‌کند هدفی جز اذیت و ایجاد نارضایتی از نظام در آنها را ندارد.

وی برخی از برجسته‌ترین بیانات مقام معظم رهبری در خراسان را برشمرد و بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اکنون حرکت غرب نسبت به ایران مانند حرکت کفار در جنگ احزاب نسبت به مسلمانان است که تمام نیروها و تجهیزات خود را در یک‌سو جمع‌آوری کرده بودند اما قدرت خداوند و مسلمانان را نادیده گرفته بودند.

هاشم‌نیا با بیان اینکه به تعبیر پیامبر (ص) جنگ احزاب آخرین اجتماع کفار در برابر مسلمانان بود، اذعان کرد: اعمال شدت تحریم‌ها از سوی غرب نسبت به ملت ایران نیز آخرین توان ممکن آنها در برابر ایران است.

وی با اشاره به انتصاب برخی از مدیران، فرمانداران و معاونان در گیلان تصریح کرد: استانداران هر استان می‌توانند هر تصمیمی که طبق آیین‌نامه‌های اجرایی در استان‌ها گرفته می‌شود را اجرایی کنند.

استاندار گیلان این استان را مجموعه متنوعی از اقوام و مذاهب خواند و گفت: مدیریت این مجموعه حساسیت‌های ویژه خود را دارد.

وی با بیان اینکه در انتصاب حوزه معاونت عمرانی استانداری نیز فرد شایسته‌ای معرفی می‌شود، افزود: ملاقات‌های مردم با مسئولان و مدیران استانی نیز باید ساماندهی شود.

هاشم‌نیا با تصریح بر اینکه سه‌شنبه هر هفته مدیران با مردم ملاقات عمومی دارند، خاطرنشان کرد: از این پس تدابیری از طرف فرمانداران هر شهرستان اندیشیده شود تا دستگاه‌هایی که خدمات عمده مردم بر عهده آنهاست حداقل در سال یک‌بار در شهرستان‌ها حاضر شوند تا از نزدیک به مشکلات مردم شهرستان‌ها رسیدگی شود.

وی مسئولیت نظارت بر این دیدارها را از وظایف سازمان بازرسی استان خواند و ادامه داد: درباره ارتباط‌های غیر حضوری و تز طریق سیسن آن لاین (سامد) پاسخگویی به نامه‌ها و تقاضاها حداقل در مدت دو هفته پیگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پاسخگویی به درخواست‌ها مردم صرفا به معنای جواب مثبت دادن به آنها نیست اما در هر صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی جذب سرمایه‌گذار برای گیلان و ایجاد ارتباط آنها با استانداری را از دیگر وظایف مدیران خواند و یادآور شد: گیلان یکی از استان‌های سیاسی کشور با داشتن مردمی سیاسی است.

هاشم‌نیا سیاسی بودن مردم گیلان را نشانه بصیرت بودن آنها دانست و افزود: مردم با بصیرت افرادی هستند که به راحتی فریب نمی‌خورند و به موقع در برابر توطئه‌های دشمن قد علم می‌کنند و خط درگیری دشمن با نظام را تشخیص می‌دهند.

وی متذکر شد: مدیران بدانند که در برابر مردم سیاسی گیلان نمی‌توان شعاری حرف زد و همه موظف هستند حرف‌هایشان را در عملکردشان به مردم نشان دهند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در یک جامعه توحیدی اخلاق و اسلامی شدن شرط نخست سیاسی شدن است، خاطرنشان کرد: کسانی که می‌کوشند تا وحدت جامعه را برای کسب قدرت از بین ببرند و خود را سیاسی می‌دانند به هیچ عنوان سیاسی نیستند.

وی به بصیرت مردم گیلان در خلق حماسه 8 دی اشاره کرد و افزود: وحدت سیاسی ایجاد یکپارچگی را در جامعه رقم می‌زند.

اکبرزاده اکنون با حفظ سمت وارد حوزه معاونت سیاسی‌ امنیتی استانداری گیلان شد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads