کد خبر: 10119 - تاریخ: شنبه، 20 اکتبر 2012 - 12:58

امام جمعه ی خمام: دشمن در انتظار وقوع کوچکترين حادثه اي که نمايانگر اثرگذاري تحريم ها باشد نشسته است.

دشمن، امروز همه اعتبار و قدرت خود را بکار گرفته تا با اعمال تحريم هاي بيشتر، راه ملت را از مسير ولايت جدا کند؛ ولي آنچه که مشاهده کرده، حضور باشکوه مردم استان مرزي خراسان شمالي در استقبال از رهبر خود بوده است.

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته ی خمام به امامت حجت الاسلام عاشوری در مصلای نمازجمعه این شهر برگزار گردید.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به 6 ذی حجه سالروز جنایت آل سعود در به شهادت رساندن زائران خانه خدا هنگام اجراي برنامه برائت از مشرکين در سال 1366 ضمن محکوم نمودن این عمل ، سرزمین مکه را به عنوان مرکز توحید، جای اعلام برائت از مشرکین دانست و افزود: ظرفيت حج با اجتماع ميليوني مسلمانان از سراسر جهان و نظم و وحدتي که در انجام اعمال خود دارند، مي تواند الهام بخش براي جهانيان باشد.

وی سران آل سعود را افرادی بی غیرت و بدون عرق ملی خواند و خاطر نشان کرد: متأسفانه سران مرعوب آل سعود و وابسته به آمريکا نمي خواهند و نمي توانند از اين ظرفيت براي اعتلا و عظمت اسلام استفاده کنند. نمي خواهند چون غيرت ديني ندارند و به عنوان کشوري که مهد اسلام است، هيچ عکس العملي در جريان ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اسلام(صلي الله عليه و آله وسلم) از خود نشان نداده اند. آنها حتي عِرق ملي هم ندارند تا از پيامبر هم وطن خود دفاع کنند. و نمي توانند چون خانداني پير و فرتوت و عياش هستند و توان مواجهه با مشکلات را ندارند.

حجت الاسلام عاشوری علت سرپاماندن حکومت آل سعود تا امروز را ذخایر عظیم نفتی دانست و گفت: آنچه حکومت پادشاهي عربستان را تاکنون سر پا نگه داشته، ذخاير عظيم نفتي، حمايت وهابي ها و نسل جانشين ملک عبدالعزيز است که حدود 60 سال بعد از مرگ او (در سال 1953) هنوز استمرار دارد. ولي اکنون هر سه رکن قدرت آنها دچار بحران شده و به زودي طوفان بيداري اسلامي، اين کشور را نيز فرا خواهد گرفت.

وی در ادامه ی سخنان خود با تبریک فرارسیدن عید قربان اعلام نمود که جمعه ی هفته ی آینده نماز عید برگزار می شود و به همین دلیل نماز جمعه برگزار نخواهد شد.
امام جمعه ی خمام در انتهای خطبه های دوم با اشاره ی مجدد به بی تاثیر بودن تحریم ها  علیه ایران افزود: دشمن، امروز همه اعتبار و قدرت خود را بکار گرفته تا با اعمال تحريم هاي بيشتر، راه ملت را از مسير ولايت جدا کند؛ ولي آنچه که مشاهده کرده، حضور باشکوه مردم استان مرزي خراسان شمالي در استقبال از رهبر خود بوده است. لذا شکست سختي را در اين ميدان تجربه کرده که اگر به آن اعتراف کند، الگوي ديگري از پيروزي مقاومت ايران اسلامي، به جهان ارائه کرده است. به همين جهت، اين شکست بزرگ را به روي خودش نمي آورد. بلکه هم چنان در انتظار وقوع کوچکترين حادثه اي که نمايانگر اثرگذاري تحريم ها باشد نشسته است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads