کد خبر: 101075 - تاریخ: شنبه، 9 ژانویه 2016 - 12:45

تمام منافقین و سلطنت طلب‌ها در فتنه 88 متحد شدند/ ریزش‌های انقلاب راه نفوذ دشمن را هموار می‌کنند/مردم با فشار اقتصادی از نظام رو بر نمی‌گردانند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن از تمام توطئه‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است، گفت: در فتنه 88 دیدیم که منافقین و سلطنت طلب‌ها متحد شدند.

به گزارش خوبان، علیرضا زاکانی شامگاه جمعه در اجتماع بسیجیان استان قم که به مناسبت گرامیداشت قیام 19 دی در مجتمع فرهنگی امام خمینی برگزار شد بیان کرد: به برکت خون شهداست که ما می‌توانیم بعد از گذشت 37 سال پیرامون انقلاب اسلامی و شرایط خطیر آن صحبت کنیم.

وی سه ویژگی اسلام، رهبری و مردم که در بیانیه آیت‌الله نوری همدانی قرائت شد را از مهمترین ارکان ساختاری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران از منطق بالایی برخوردار هستند و اسلام را از مهمترین عناصری حیاتی خود می‌دانند و با رهبری عهد بسته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی و با برکت خون شهدا و هدایت و رهنمودهای رهبری ما می‌توانیم امروز برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

زاکانی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی موجب خوشحالی مستضعفین شد؛‌ این انقلاب از طرفی‌شکل گیری دشمنانی داخلی و خارجی را به دنبال داشت و از طرفی عنوانی همچون ضد انقلاب را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه افرادی در ابتدای حرکت انقلاب با افکار سکولار و متحجر در مقابل امام ایستادگی کردند افزود: آنان با شعار عامه پسند به تقویت رژیم شاهنشاهی می‌پرداختند.

وی افزود: امام خمینی با شناخت اسلام و خودسازی به ساخت دیگران پرداخت و در مسیر قیام و اصلاح جامعه قیام کردند و دشمنان داخلی و خارجی نظام و اسلام سیلی محکمی از او خوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی منجر به برملا شدن نقشه اسلام گرایان غربی در عربستان و ترکیه شده است افزود: همه مستکبران در طول این سال‌ها به اشکال گوناگون به مبارزه با انقلاب پرداختند.

وی گفت: در این سال‌ها هیچ گاه منافقین، سلطنت طلب‌ها و ضدانقلاب‌ با همدیگر متفق نشده بودند و حدود پنج سال پیش در فرانسه این منافقین گرد هم آمدند و بر آن شدند تا گسل‌ها را در مسیر منهدم کردن انقلاب فعال کنند.

زاکانی گفت: در دوران پس از انقلاب نظام سلطه آمریکا با ایران در چندین مرحله به مبارزه پرداخته است که با رهنمودهای امام خمینی و خلف صالحشان یعنی مقام معظم رهبری به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی تشدید تهاجم و اختلاف بین مسئولان با یکدیگر را از دیگر مصادیق مبارزه خواند و گفت: در فتنه 88 کوشیدند علاوه بر تهدیدات نظامی و درگیری، مسئولان و مردم را در مقابل هم قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در سال 89 برخی از فتنه گران پیغام دادند که فشار اقتصادی را بر مردم ایران تحمیل کنند و پس از آن شاهد صدور قطعنامه‌ها علیه ایران شدیم.

زاکانی با اشاره به اینکه فشار اقتصادی علیه ایران بر مردم بسیار سخت است گفت: مردم با وجود فشارها مدافع نظام خود هستند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند مجلس خبرگان را مورد هجمه قرار دهند و رهبری شورایی را مطرح می‌کنند افزود: طعم تجربه انتخاب آیت‌الله منتظری در اوایل انقلاب و انتخاب بازرگان و بنی صدر را همگان چشیده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس یکی از راه‌های نفوذ را ارسال افراد ناصالح و رد صلاحیت شده در مسیر افزایش ثبت نام کنندگان دانست و گفت: آنها می‌خواهند با این کار از صلاحیت و دقت نظر شورای نگهبان کاسته شود.

وی در ادامه نفوذ را یکی از راه‌های مبارزه آمریکا با ایران دانست و بیان کرد: بسیاری از افراد ریزشی انقلاب به دنبال هموار کردن مسیر نفوذ دشمن هستند.

زاکانی بدترین ریزش را در افراد انقلابی دانست و گفت: آنها نمی‌خواهند تابلو و انگ ریزشی را تقبل کنند و گاه با شعار‌های خیرخواهانه راه نفوذ دشمن را هموار می‌کنند.

وی نقش امام و رهبری در تبیین اهداف دشمنان و روشن کردن توطئه‌ها را با اهمیت دانست و گفت: برخی‌ها در صدد آن هستند که نقش و جایگاه رهبری را کمرنگ کنند.

زاکانی مبارزه با اشرافی‌گری را از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: ایشان حمایت از مستضعفین و مبارزه با فساد و تبعیض را در دستور کار مسئولین قرار دادند.

منبع :فارس

انتهای پیام/796


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads