کد خبر: 100921 - تاریخ: جمعه، 8 ژانویه 2016 - 22:12

بخشدار خمام:

ارتقا دانشگاه پیام نور خمام به واحد دانشگاهی مستقل، خواسته به حق مردم خمام است

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در جلسه هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام گفت: ارتقا دانشگاه پیام نور خمام به واحد دانشگاهی مستقل خواسته ی به حق مردم خمام است.

به گزارش خوبان: جلسه هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام با حضور دکتر رضایی رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان، روز گذشته در  بخشداری خمام برگزار شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در این جلسه با بیان ضرورت احداث دانشگاه پیام نور خمام اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست تجدید بیعت در خصوص راهبرد و پیشرفت مسایل مربوط به دانشگاه پیام نور بخش خمام  است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور خمام در بدو کار با توجه به تعهدات هیئت موسس دانشگاه، توانست تا حدی به اهداف خود جامه عمل بپوشاند که از جمله آن می توان به خریداری زمین، ماشین، تجهیزات مکان آموزشی و پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه به مدت سه سال اشاره کرد.

بخشدار اضافه کرد: اما با گذشت سه سال از تعهد هیئت موسس، به دلیل رویکرد وزارت علوم در جهت عدم توسعه بیشتر دانشگاه و مراکز آموزش عالی از این دست، شاهد حرکت کند این پروژه در خمام هستیم.

علیرضا مسچیان گفت: با توجه به این که در این راستا امکاناتی تهیه گردیده و مردم خوب خمام پس از سه سال منتظر حرکتی نو در جهت ازتقا در سطح بخش و تاسیس دانشگاهی مستقل برای بخش خمام هستند اما در عمل حرکت خاصی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بخش خمام با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و نزدیکی به منطقه آزاد انزلی و شهر رشت با توجه به پتانسیل بخش ارتقا دانشگاه پیام نور خمام به واحد دانشگاهی مستقل خواسته ی به حق مردم خمام است.

 

انتهای پیام/34

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads