کد خبر: 10059 - تاریخ: جمعه، 19 اکتبر 2012 - 12:37

نمی‌گذاریم کسی به احمدی‌نژاد توهین کند/ همیشه تابع رهبری بوده‌ایم!

قائم مقام حزب تعطیل شده اعتمادملی به مقایسه دوره ریاست جمهوری خاتمی و احمدی نژاد پرداخته اما بدون اشاره به رویکرد سیاسی افراطی، فرهنگ لیبرالی و خط منفعل هسته ای دولت اصلاحات که با نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفته است: در 8سال دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک کلمه، جمله یا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت.

به گزارش خوبان به نقل از جهان: حجت الاسلام رسول منتجب نیا درباره اتهام اصلاح طلبان و نقش آنان در فتنه 88 که همسویی به غرب و تلاش برای براندازی بود و نیز اتهام حرکت خلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب ادعا کرد: ما اصلاح طلبان ریش سفیدتر مدعی هستیم بیشترین تبعیت و احترام را ما به شخص رهبری گذاشته ایم!

وی تصریح کرد: این شیوه و منش اصلاح طلبان بوده و هست، نه بچه ای که در یک جایی کاری کرده است.

وی گفت: تا قبل از رحلت حضرت امام ما در مجمع روحانیون مبارز با آیت الله خامنه ای رقابت سیاسی داشتیم ولی بعد از آن دیگر اینگونه نبود.

منتجب نیا تصریح کرد: ما همیشه حرمت مقام معظم رهبری را حفظ کرده ایم و تبعیت ایشان را لازم دانسته ایم هرچند برخی اوقات سئوال و نظر دیگری داشته ایم.

وی در ادامه به مقایسه دوره ریاست جمهوری آقایان خاتمی و احمدی نژاد پرداخته اما بدون اشاره به رویکرد سیاسی افراطی، فرهنگ لیبرالی و خط منفعل هسته ای دولت اصلاحات که با نارضایتی رهبر انقلاب همراه بود، گفته است: در 8سال دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی یک کلمه، جمله یا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت؛ آقای خاتمی هر هفته روزهای دوشنبه خدمت آقا می رفت و در بسیاری از موراد پس از جلسه نظراتش تغییر می کرد. ایشان در آن موارد حتی یک مورد دهن کنجی، قهر و غیظ نداشت و نظر رهبر انقلاب برای ایشان حجت بود.

منتجب نیا ضمن مرور خاطراتی درباره تبعیت جریان اصلاحات از نظرات آیت الله خامنه ای گفت: در انتخابات دور چهارم مجلس علی رغم اینکه می دانستیم مجمع روحانیون مبارز شکست می خورد اما بنا بر دستور مقام معظم رهبری وارد صحنه شدیم و در انتخابات شرکت کردیم.

ادعای جالب منتجب نیا در حالی است که رهبر انقلاب در جریان فتنه 88 بارها از فعالان و سران اصلاح طلب خواستند راه و مسیر خود را از جریان فتنه و براندازان جدا کنند اما آنان از ترس فشار افراطیون و اپوزیسیون هرگز تن به این کار ندادند و حتی هنوز هم به صراحت از فتنه گران و سران فتنه اعلام برائت نکرده اند.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو از انتقادات افکار عمومی به رویکرد سیاسی اصلاح طلبان – یکی به میخ یکی به نعل – ابراز نارضایتی کرده و در سخنانی جالب گفته است: بعد از انتخابات 88 به کرات گفتیم حرمت ها باید حفظ شود حتی به کسی اجازه نمی دهیم به آقای احمدی نژاد که رئیس جمهور است توهین کند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads