کد خبر: 120382 - تاریخ: یکشنبه، 25 سپتامبر 2016 - 12:45

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خبرداد؛

۵ هزار دانش آموز بی بضاعت گیلانی از اقلام تحصیلی بهره مند شدند

همزمان با سال تحصیلی جدید دومرحله سبد تحصیلی بین 10 هزار و 300 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گیلان توزیع شد.

به گزارش خوبان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با قدردانی از مشارکت و کمک سپاه قدس استان در امر خداپسندانه تهیه سبد تحصیلی دانش آموزان نیازمند اظهار کرد : همزمان با آغاز ماه مهر در دومین مرحله از توزیع سبد تحصیلی، تعداد 5 هزار دانش آموز بی بضاعت گیلانی از اقلام تحصیلی به ارزش 3 میلیارد ریال بهره مند شدند.

علیرضا محمدی  با بیان اینکه این سبد های تحصیلی با اولویت توزیع در بین مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار استان انجام شده است،افزود: مشارکت سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام (ره) جهت تهیه و توزیع اقلام تحصیلی با برند ایرانی ، اسلامی زمینه معرفی بیشتر نمادهای ملی و اسلامی را دربین نوجوانان و جوانان فراهم کرده  است.

وی با بیان اینکه سبدهای تحصیلی هم اکنون در حال توزیع بین 5 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) گیلان است خاطر نشان کرد: مرحله نخست از جشن عاطفه ها نیز تعداد 5300 دانش آموز از اقلام تحصیلی اهدایی خیرین و نیکوکاران برخوردارشدند که با احتساب دومین مرحله از توزیع این اقلام،همه 10هزار و 300 دانش آموز تحت حمایت با دست پر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند .

 محمدی با ابراز امیدواری از اینکه با کمکهای بیش از پیش مردم و خیران بتوانیم فضا و شرایط مناسب تری را برای تحصیل بهتر دانش آموزان  بی بضاعت فراهم کنیم تصریح کرد : نیازهای دانش آموزان تنها منحصر به آغاز سال تحصیلی نیست بلکه باید این حمایت ها به طور مستمر در طول سال تحصیلی نیز ادامه یابدو دانش آموزی نباید به دلیل محرومیت از ادامه تحصیل باز ماند .

 مدیر کل کمیته امداد گیلان یادآور شد:مرحله دوم جشن عاطفه ها در دهم مهرماه و در مدارس سراسر استان برگزار می شود که دانش آموزان کمک های خود را در قالب 300 هزار پاکت نیکوکاری توزیع شده در سطح مدارس استان به همنوعان بی بضاعت خود اهداء می کنند و کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

انتهای پیام/216

  


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads