کد خبر: 121892 - تاریخ: جمعه، 14 اکتبر 2016 - 16:08

مدیرکل استاندارد گیلان:

۳۵۷ واحد صنعتی تحت نظارت اداره کل استاندارد استان گیلان قرار دارند

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: ۳۵۷ واحد صنعتی با ۷۵۷ فرآورده تحت نظارت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان قرار دارند.

به گزارش خوبان، داریوش اشکانی‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با گرامیداشت روز ملی استاندارد اظهار داشت: کشور وضعیت مطلوبی در استاندارد ملی دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه بالغ بر 29 هزار و 861 استاندارد ملی در کشور وجود دارد افزود: 800 نوع کالا مشمول استاندارد اجباری در کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه استان گیلان از وضعیت مطلوبی در این حوزه برخوردار است خاطرنشان کرد: 61 آزمایشگاه مختلف بخش خصوصی با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان همکاری می‌کنند.

اشکانی‌پور با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه استاندارد در استان گیلان انجام می‌شود بیان کرد: 357 واحد با 757 فرآورده تحت نظارت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان قرار دارند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان با اشاره به همکاری و تعامل 12 شرکت بازرسی در زمینه صنعتی با اداره کل استاندارد گیلان خاطرنشان کرد: این همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف صنعتی با اداره کل استاندارد و تحقیقات گیلان صورت می‌گیرد.

وی نظارت و توجه بر ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی در استان گیلان را از برنامه‌های ویژه این نهاد اعلام کرد و تصریح کرد: نظارت بر ساخت و ساز ساختمان‌ها در استان اهمیت ویژه‌ای دارد.

اشکانی‌پور با بیان اینکه نظارت مذکور توسط موسسه استاندارد در گیلان در حال انجام است بیان کرد: نظارت بر ساخت و ساز ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی در استان با دقت بیشتر در حال انجام است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads