کد خبر: 115419 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 جولای 2016 - 12:29

در نود و هشتمین نشست کمیسیون بهداشت شورا شهر رشت ؛

از ۲۲ آتش‌نشان شهرباران تجلیل شد

شیرزاد همچنین تاکید کرد: مدیران سازمان آتش‌نشانی علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهند باید در زمینه‌ی آموزش و پیشگیری از بروز آتش‌سوری هم بیشتر فعالیت کنند.

به گزارش خوبان: رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت در نود و هشتمین نشست این کمیسیون گفت: واقعاً از تأخیر در پرداخت حقوق آتش‌نشانان رشت شرمنده هستیم اما به یاد داشته باشید که اعضای شورای شهر همگی برای احقاق حق کارکنان و پرسنل شهرداری رشت تلاش می‌کنند.

روز دوشنبه ۲۸تیرماه ، فاطمه شیرزاد در این نشست با بیان اینکه در روزهای گذشته خبر شهادت یکی از آتش‌نشانان تهران به نام آقای علی قانع همه‌ی ما را متاثر کرد گفت: نمی‌توان تلاشها، ایثارگریها و از خودگذشتگیهای آتش‌نشان را در خدمات به جامعه و حفاظت از جان و مال شهروندان وصف کرد. آنها انسانهایی هستند که با دل دریایی خود دل به آتش‌می‌زنند و شاید ممکن باشد در این راه حتی جان خود را بگذارند.

وی با تسلیت گفتن به ‌مناسبت شهادت آتش‌نشان ایستگاه ۲۷ آتش نشانی غرب تهران گفت: شهادت این آتش‌نشان بار دیگر ثابت کرد که آتش‌نشان بودن دلی دریایی می‌طلبد.

فاطمه شیرزاد خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت شماره‌یی آشنا برای شهروندان است و آتش‌نشانی رشت همواره در هر حادثه و آتش‌سوزی پاسخگوی مردم بوده و هر جا که آتش‌نشانان حضور یافته‌اند مردم و شهروندان احساس امنیت و آرامش خاطر کرده‌اند.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر رشت سپس خاطر نشان کرد: در هفته‌های گذشته تعداد آتش‌سوزیهای شهر رشت به دلیل افزایش دما و گرمای تابستان افزایش یافته است و به همین دلیل آتش‌نشانان فعالیتی مضاعف از خود نشان داده‌اند.

وی سازمان آتش‌نشانی رشت را جزو پنج سازمان آتش‌نشانی برتر کشور اعلام نمود و گفت: آتش‌نشانی رشت سازمانی است که آکنون در رسیدن به محل حادثه از زمان اطلاع‌یافتن بروز حادثه پیشرو است و شهروندان نیز از این سازمان رضایت دارند.

شیرزاد همچنین تاکید کرد: مدیران سازمان آتش‌نشانی علاوه بر خدماتی که ارائه می‌دهند باید در زمینه‌ی آموزش و پیشگیری از بروز آتش‌سوری هم بیشتر فعالیت کنند و آموزش شهروندان را در سرای محلات یا در پارکهای موجود شهر به‌صورت چهره به چهره به شهروندان انجام دهند.

وی همچنین خبر داد در بودجه‌ی سال ۹۵ شهرداری رشت اعتبارات خوبی برای تامین تجهیزات فردی و جمعی سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تامین این اعتبارت بتوانیم برای تهیه‌ی تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتش‌نشانان شهرباران اقدام کنیم و در نکار تهیه‌ی تجهیزات فردی اعم از کلاه ایمنی، لباس آتش‌نشانی، دستکش و چکمه این سازمان را به تجهیزاتی مثل نردبان ۵۵ متری و خودروهای آتش‌نشانی مجهز نماییم.

فاطمه شیرزاد در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز همچنین از برادر عزیزمان محسن سترگی که مشاور کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری هستند و در کنار تخصص خود در این زمینه مبلغ فرهنگی و عقیدتی ما در کشورهای اروپای شرقی با بسط و گسترش اندیشه‌ی حضرت امام شده‌اند، قدردانی و تشکر می‌کنیم.

در پایان این نشست فاطمه شیرزاد در سخنانی با قدردانی از تلاش همه‌ی‌آتش نشانشانان گفت: خوشبختانه همه‌ی مدیران ایستگاههای آتش نشانی جوان و پرتلاش هستند و در سازمان آتش نشانی هم عشق و علاقه حکمفرما است از ۲۲ آتش‌نشان سختکوش حاضر در این نشست با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

منبع:روابط عمومی شورای شهر رشت

انتهای پیام/213


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads