کد خبر: 122566 - تاریخ: دوشنبه، 24 اکتبر 2016 - 17:29

بخشدار خمام؛

۱۳ آبان مختص به دانش آموزان نیست بلکه برای تمام مردم کشور است

صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در بخشداری خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان بخشدار خمام صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در بخشداری خمام برگزار شد با بیان اینکه ما مفتخر هستیم که این ایام الله در تقویم کشور ما نام گذاری شده و این روز به خودی خود یک پیشینه تاریخی دارد اذعان داشت: روز 13 ابان مختص به دانش آموزان نیست بلکه برای تمام مردم کشور است.

مسچیان در ادامه گفت: در روز 13 ابان ماه شاهد بودیم که دانش آموزان و دانشجویان به همراه مردم به تصرف لانه جاسوسی قدم برداشتند و به رهبری امام راحل توانستیم دشمن دیرینه نظام را شناسایی کنیم و لانه جاسوسی سراسر فساد را از بین ببریم و این دشمنی از همان زمان تا به الان ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن‌شناسی دومین محور یوم‌الله ۱۳ آبان است خاطرنشان کرد:‌ رهبر معظم انقلاب بار ها بر این امر تاکید داشتند که هیچ وقت ما به آمریکا اعتماد نداریم و همیشه آن را دشمن درجه یک کشور می دانیم رئیس جمهور به کرات در سخنرانی ها گفتند که ما همواره به آمریکا بد بین هستیم لذا دولت هم در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های نظام گام بر می دارند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در آن به بیان نظرات و دیدگاه های خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 13 آبان پرداخته و در نهایت مقرر شد راهپیمایی این روز تاریخی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 13 آبان ماه همچون سال های گذشته از جلوی آموزش و پرورش خمام آغاز و مسجد جامع خمام ختم شود و همچنین در دهستان چوکام از جلوی یکی از مدارس این دهستان آغازشود و در جلوی مسجد چوکام خاتمه پیدا کند.

 

انتهای پیام/233

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads