کد خبر: 122529 - تاریخ: دوشنبه، 24 اکتبر 2016 - 11:32

فرماندار رشت؛

یوم‌الله 13 آبان استمرار حرکت عاشورای حسینی است

فرماندار رشت یوم‌الله 13 آبان را استمرار حرکت عاشورای حسینی دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت محور 13 آبان است.

به گزارش خوبان: سید عیسی مهدوی در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در فرمانداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) معماری استکبارشناسی و شناخت دنیای ظلم را به ما آموخت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه امام راحل به ملت ایران است.

فرماندار رشت شهدای مدافع حرم را احیاگر مکتب شهادت حسینی و فرهنگ ضد استکباری دانست و افزود: در حال فراهم کردن تدارک اعزام کاروان اربعین هستیم، ‌زیرا معتقدیم که این حرکت عظیم موثرتر از همه عزاداری های ماست.

وی یوم‌الله 13 آبان را استمرار حرکت عاشورای حسینی دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت محور 13 آبان است. شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان راهبری امام و رسوخ اندیشه‌های متعالی ایشان در اقشار جوان و نوجوان را نمایان می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن‌شناسی دومین محور یوم‌الله 13 آبان است، خاطرنشان کرد:‌ مقام معظم رهبری همواره بر دشمن‌شناسی به عنوان ضرورت حرکت انقلابی تاکید دارند، زیرا دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نیست.

مهدوی با بیان اینکه حرکت دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوی آمریکا در شناخت دشمن نقش بزرگی دانست، عنوان کرد: امام خمینی(ره) از این اقدام تعبیر به انقلاب دوم کرد که نشان از اهمیت تاریخی این رویداد دارد.

 

انتهای پیام/52


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads