کد خبر: 116252 - تاریخ: یکشنبه، 31 جولای 2016 - 15:07

شب گذشته ؛

یادواره شهیدان نقی زاده و موسوی در مسجد جامع خمام برگزار شد+ تصاویر

در شام شهادت امام جعفر صادق (ع) یادواره شهادت دو یار صمیمی شهیدان علی نقی زاده و سید حسین موسوی در جوار آستان مقدس امام زاده حسن(ع) خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: همزمان با شام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مراسم سالگرد شهادت شهیدان سید حسین موسوی و علی نقی زاده در جوار آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام برگزار گردید.

این مراسم معنوی که با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام،خانوده های معزز شهدا ، کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و مسچیان بخشدار و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار بخش خمام و توسط دارالقرآن و هیئت متوسلین به علی بن موسی الرضا (ع) رشت برگزار گردید، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط برادر وحیدی آغاز شد. سپس حجت الاسلام چهری در سخنانی به بیان ویژگی های این دو شهید والامقام پرداخت.

در ادامه این مراسم معنوی حاج مرتضی طاهری  نیز در این مراسم به مداحی پرداخت.

لازم به یادآوری است؛ شهید نقی زاده در وصیت نامه خود، وصیت نموده بود که در صورت شهادت او را در کنار شهید موسوی به خاک بسپارند که همین گونه نیز شد و هم اکنون این دو شهید گرانقدر در گلزار شهدای مسجد جامع خمام، در کنار هم در یک قبر آرمیده اند.

 

100 200 300 400  600 700500 800 900 1000jpg

انتهای پیام /322


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads