کد خبر: 115396 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 جولای 2016 - 08:47

نماینده مردم رشت در مجلس:

گیلان نیازمند تحولات مدیریتی است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه فعالیت برخی مدیران به مدت 10 تا 20 سال در حوزه عمران و آبادانی این استان آفت بزرگی است، گفت: تحولات مدیریتی در گیلان امری ضروری بوده و دولت باید اقدام اساسی کند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اجرای پروژه تعریض و بازسازی جاده اصلی نوار ساحلی در این شهرستان اظهار کرد: یک جاده اصلی در نوار ساحلی رشت وجود دارد که در حال تعریض و بازسازی است تا تصادفات در این جاده به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه آب روستایی مناطق ساحلی رشت دچار مشکل است، افزود: قرار بر این بود که با استفاده از دستگاه‌های آب شیرین‌کن، آب دریا را شیرین کنند و در اختیار روستاییان قرار دهند اما هنوز نتوانسته‌ایم زمین و امکانات این امر را تهیه کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در بخش آب روستایی یک تعهدی ایجاد شود بیشتر زیر ساخت‌های منطقه خط ساحلی برای سرمایه‌گذاری در حد خوبی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت در پایان عمر ۴ ساله خود کارنامه درخشانی در حوزه انتصابات داشته باشد، افزود: برخی از مدیران به مدت ۱۰، ۱۵ و یا ۲۰ سال در سمت‌های دولتی در گیلان باقی مانده‌اند و این یک آفت است.

کوچکی‌نژاد تحولات مدیریتی در استان را جزو ضروریات دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود نارضایتی مردم و کارکنان در حوزه عمران و آبادانی استان، دولت باید اقدام اساسی در زمینه تحولات انجام دهد.

وی در ادامه به گله‌مندی استاندار گیلان درباره برخی رسانه‌ها در این استان اشاره کرد و گفت: به اعتقاد بنده رسانه‌ها یک مجموعه آزاد اندیش هستند که مردم از آنها انتظار دارند واقعیت‌ها را آنگونه که وجود دارد، منعکس کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه گاهی انتشار واقعیت‌ها تلخ است، افزود: باید تلخی واقعیت‌ها را بپذیریم زیرا واقعیت تلخ رسانه‌ای مسیر کاری را به ما نشان می‌دهد.

وی صدور بیانیه خانه مطبوعات در زمینه مذکور را نادیده گرفتن جایگاه این خانه دانست و متذکر شد: صدور بیانیه از خانه مطبوعات گیلان تعجب‌ برانگیز بوده و به نظر می‌رسد جایگاه خود را فراموش کرده و علیه خودشان بیانیه صادر کردند.

منبع:فارس

انتهای پیام/689


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads