کد خبر: 117498 - تاریخ: سه‌شنبه، 16 آگوست 2016 - 15:14

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد؛

کشف ۱۷ کیلو تریاک، شیشه و هروئین در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم تریاک، شیشه و هروئین در این استان خبر داد.

به گزارش خوبان،حداله احدی” در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه در بررسی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت اعضای دو باند قاچاق مواد مخدر، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در عملیات اول، ماموران عملیات ویژه با دستگیری ۴ عضو یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر،۱۴ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند، افزود: تریاک کشف شده با جاسازی در یکدستگاه خودروی پراید توسط متهمی ۵۰ ساله به شهرستان رشت انتقال یافته بود، که با اقدام به موقع ماموران تمامی اعضای این باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به کشف ۳ کیلو و ۱۶۰ گرم شیشه و هروئین در شهرستان لاهیجان و دستگیری  یک متهم ۳۰ ساله، بیان داشت: این قاچاقچی یک کیلو و۲۶۰ گرم هروئین و یک کیلو و ۹۰۰ گرم ماده توهم زای شیشه را در کنسول و سقف یک خودروی جوک جاسازی وارد استان گیلان کرده بود.

احدی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، اظهار داشت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.

منبع:8دی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads