کد خبر: 111025 - تاریخ: دوشنبه، 16 می 2016 - 10:12

نماینده مردم رشت در مجلس:

کشاورزان گیلانی سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی/ سیاست خرید تضمینی برنج از سوی دولت دنبال شود

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کشاورزان گیلانی سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: واردات کالاهای مشابه در سال های اخیر خسارات جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد کشور وارد کرده است و دولت باید این سیاست را اصلاح کند.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به وضعیت کشاورزی استان گیلان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال بر عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و سال ۹۵ باید سال تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با تاکید براینکه خرید تضمینی برنج در سال ۹۴ سیاست خوبی از سوی دولت بود، تصریح کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه خرید برنج باید سیاستی ثابت در بدنه اقدامات دولت باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه خرید تضمینی برنج نباید تنها در بدنه دولت تدبیر و امید روایت شود، اضافه کرد: این سیاست باید در دولت های آینده نیز دنبال شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه  کشاورزان گیلانی سربازان جبهه اقتصاد مقاومتی هستند، ابراز کرد: واردات کالاهای مشابه در سال های اخیر خسارات جبران ناپذیری را به بدنه اقتصاد کشور وارد کرده است و دولت باید این سیاست را اصلاح کند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads