کد خبر: 120642 - تاریخ: چهارشنبه، 28 سپتامبر 2016 - 13:58

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان /

کسب رتبه دوم استان گیلان در کاهش سرقت در کشور

سردار میرحیدری از کسب رتبه دوم استان گیلان در کاهش سرقت در کشور خبر داد و گفت: شهرستان آستارا در 6 ماه نخست امسال 14 درصد کاهش سرقت, آستانه 4 درصد کاهش سرقت و رشت 16 درصد کاهش سرقت داشته است.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد:امنیت مهمترین خواسته مردم از حاکمیت است و پلیس نقش محوری را در ارتقاء امنیت اجتماعی عهده‌دار است.

وی مردم را مهمترین رکن پیشگیری آسیب اجتماعی و سرمایه پلیس عنوان کرد و گفت: توجه به شأن و منزلت مردم هدف اصلی پلیس بوده و فرماندهی انتظامی استان گیلان با هدف پایدارسازی امنیت اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با تشریح برنامه‌های هفته ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن برنامه‌ها با ماه محرم، تجلیل از کارکنان انتظامی استان را برنامه‌ریزی کردیم.

میرحیدری معرفی کارنامه یک ساله پلیس به مردم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: افزایش احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم جزو اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

ملاقات فرماندهان نیروی انتظامی با مردم, ارائه خدمات انتظامی مضاعف به مردم, ارائه خدمات درمانی در نقاط محروم و روستاها, برگزاری رزمایش اقتدار پلیس و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان را از جمله برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.

وی جلوگیری از ناهنجاری و انحرافات را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت:دشمن در جنگ نرم به‌دنبال تفرقه در جامعه اسلامی است و در این راستا برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی نظیر حوزه علمیه و بسیج گام‌های بلندی را برداشتیم.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه پلیس به‌صورت محله به محله با مشارکت دستگاه قضا طرح امنیت اجتماعی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: با اولویت‌بندی محلات و پاکسازی آن با افرادی که مخل نظم و امنیت باشند برخورد لازم را انجام می‌دهیم.

سردار میرحیدری از کسب رتبه دوم استان گیلان در کاهش سرقت در کشور خبر داد و گفت: شهرستان آستارا در 6 ماه نخست امسال 14 درصد کاهش سرقت, آستانه 4 درصد کاهش سرقت و رشت 16 درصد کاهش سرقت داشته است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کشفیات تریاک 75 درصد افزایش داشته است، مطرح کرد: دستگیری معتادان در مقایسه با سال گذشته 27 درصد افزایش و باندهای منهدم شده 33 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/4265


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads