کد خبر: 122180 - تاریخ: چهارشنبه، 19 اکتبر 2016 - 09:57

آیت الله مکارم شیرازی:

چهره منافقانه غربی‌ها در مبارزه با تروریسم آشکار شده /کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا رسوایی دموکراسی غربی است

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه چهره منافقانه غربی‌ها در مبارزه با تروریسم شناخته شده است گفت:در باطن بسیاری از دولتمردان غربی منافق هستند اما گاهی در دوراهی ها مجبورند چهره خود را نشان دادند.

به گزارش خوبان، آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه انجام کار نیک خرج ندارد و همه می‌توانند کار نیک انجام دهند اظهار داشت: اسلام آئین رحمت است برخلاف ابنکه شیادان وهابی و دست پرورده های ان ها معرفی کردند اسلام آئین خونریزی وتخریب و خشونت نیست.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نباید دستور اسلام را در انجام کارهای نیک فراموش کنیم افزود: در مقابل کار نیک، کار شر را کوچک آن را هم نباید کوچک بشماریم چرا که وقتی روی هم انباشته می‌شود پرونده‌ای وحشتناک می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه نه کار نیک و نه کار شر را نباید کوچک شمرد خاطرنشان کرد: اخیرا این دروغگویان و کوردلان شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها سال‌ها چهره خود را زیر پرده‌هایی به نام حقوق بشر، کمک به بینوایان، حمایت از حیوانات، حفظ محیط زیست و دموکراسی پوشانده بودند تصریح کرد: در سال‌های اخیر بسیاری از این پرده‌ها کنار رفته و چهره‌های آن‌ها شناخته شده است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه چهره منافقانه غربی‌ها در مبارزه با تروریسم شناخته شده است گفت: آمریکا در عراق برای مقابله با داعش آمد اما الان که مردم می‌خواهند داعش را در عراق نابود کنند امریکایی‌ها  می‌خواهند داعش را با حمایت خود راهی سوریه کنند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: دو نفر با سوابق سوء می‌خواهند سکاندار کشوری شوند که ادعای کدخدایی دنیا هم دارند این رسوایی دموکراسی غربی است و اسم آن را دموکراسی می‌گذارند.

وی با تاکید براینکه در باطن بسیاری از دولتمردان غربی منافق هستند اما گاهی در دوراهی ها مجبورند چهره خود را نشان دادند اظهار داشت: ایام ما مصداق یوم تبلی السرائر است، چهره‌ها رو شده و فریب غربی‌ها را نمی خوریم، البته شاید برخی هم در دلشان هنوز خواهان ارتباط با غرب هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه غربی‌ها نه تعهد را می‌دانند و نه به شعارهای بشری و حقوق بشری پایبندند افزود: اگر استقلال فکری از این کشورها داشته باشیم می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads