کد خبر: 103339 - تاریخ: چهارشنبه، 3 فوریه 2016 - 12:45

پیکر مطهر خط شکن جبهه مقاومت شهید “حامد (مهدی) کوچک زاده” در رشت تشییع خواهد شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم گیلانی مهدی (حامد) کوچک زاده از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق و به مقصد مزار شهدا بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور رشت تشییع خواهد شد.

به گزارش خوبان، پیکر مطهر شهید مدافع حرم گیلانی حامد (مهدی) کوچک زاده از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق و به مقصد مزار شهدا بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور رشت تشییع خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به این که پیکر مطهر شهید مهدی (حامد) کوچک زاده هنوز وارد ایران نشده و گمان می رود مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح جمعه از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت خیابان رسالت – خیابان فلسطین – خیابان شهدا و به مقصد مزار شهدا برگزار گردد.

* تاکید می گردد طبق اخبار واصله هنوز پیکر مطهر شهید کوچک زاده به کشور منتقل نشده است؛ بنابراین پس از ورود شهید گرانقدر به خاک میهن روز و ساعت دقیق مراسم وداع و تشییع پیکر این شهید بزرگوار به اطلاع مردم شهید پرور استان گیلان خواهد رسید و فقط در صورتیکه پیکر مطهر امروز به کشور وارد شود روز جمعه مراسم تشییع صورت خواهد گرفت و به هر حال می بایست تا زمان ورود پیکر این شهید مدافع حرم به کشور، منتظراعلام رسمی زمان تشییع ماند.

IMG_20160202_234247

گفتنی است مراسم وداع با شهید نیز شب قبل از مراسم تشییع در محل حسینیه حضرت اباالفضل(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.

 

لذا بدینوسیله از یکایک دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت و ارادتمندان اهل بیت (علیهم السلام) دعوت می گردد تا با حضور خود در هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم و عطرآگین شدن فضای استان به رایحه ی خوش جهاد و شهادت مشارکت نمایند.

پاسدار شهید مهدی ( حامد ) کوچک زاده با حضور داوطلبانه در کشور سوریه و در حین انجام عملیات مستشاری جهت مبارزه با تروریست های سلفی و تکفیری، و دفاع از حریم اهل بیت (ع)،  به درجه ی والای شهادت نائل آمده است و این هفتمین هدیه ی مردم غیور و علوی تبار استان گیلان به آستان مقدس حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) می باشد.

 

منبع : 8ذی

انتهای پیام/3563


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads