کد خبر: 118050 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 آگوست 2016 - 13:05

شهردار رشت:

پیاده راه فرهنگی رشت بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی کره خاکی است‌

شهردار رشت گفت: پروژه پیاده راه فرهنگی شهر رشت بزرگترین سند بازآفرینی کشور و حتی کره خاکی است.

به گزارش خوبان، محمدعلی ثابت قدم ‌در جشنواره غذاهای محلی “یک محله, یک غذا” اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها برندسازی و اعتمادسازی محلی است و این جشنواره‌ها بسترسازی مناسبی را برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

وی پیاده راه فرهنگی شهر رشت را بزرگرترین سند بازآفرینی کشور و کره خاکی عنوان کرد و گفت: گام‌های دوم و سوم پروژه بازآفرینی رشت را در مراحل بعدی انجام می‌دهیم.

شهردار رشت با بیان اینکه باید از محصولات بومی و محلی که از مزرعه به سفره ما می‌آید استفاده کنیم بیان کرد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌ها، اشتغال مناسب و اقتصادی فعال و پویا را برای شهروندان ایجاد کنیم.

فاطمه شیرزاد: به‌دنبال حفظ میراث گذشته هستیم

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جشنواره اظهار داشت: به علت ثبت جهانی رشت به‌عنوان شهر خلاق خوراک، جشنواره‌های متعددی را در رشت برگزار کردیم.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه به‌دنبال حفظ میراث گذشته هستیم بیان کرد: در تلاش هستیم با حفظ هویت تاریخی و فرهنگی شهر و استان خود گام‌های خوبی را در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی بر داریم.

امیرحسین علوی: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ایجاد شادی و نشاط برای مردم است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، ایجاد شادی و نشاط برای مردم است.

امیرحسین علوی با بیان اینکه شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک معرفی شده است بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای رشد و توسعه اقتصاد گردشگری شهر رشت و استان گیلان است.

رضا علیزاده: زمینه لازم برای ورود گردشگر را به گیلان فراهم کنیم

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان نیز در این جشنواره، نقش غذا را در ورود گردشگر داخلی و خارجی به گیلان مهم عنوان کرد.

رضا علیزاده مطرح کرد: با توجه به ثبت شدن رشت به عنوان شهر خلاق خوراک با برگزاری این جشنواره‌ها می‌توانیم علاوه بر معرفی غذاهای استان، زمینه لازم برای ورود گردشگر را به گیلان فراهم کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads