کد خبر: 119719 - تاریخ: یکشنبه، 18 سپتامبر 2016 - 11:14

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان عنوان کرد:

پرداخت تسهیلات 15 میلیونی «معیشت» به روستاییان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه 15 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح «معیشت» به روستاییان پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت این تسهیلات از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده است.

به گزارش خوبان، محمد اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه واگذاری سند تک‌برگ به روستاییان در حال انجام است، تصریح کرد: 9 هزار و 216 سند مالکیت به روستاییان واگذار شده است که نشان‌دهنده افزایش 100 درصدی است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان همچنین از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به روستاییان خبر داد و اضافه کرد: 5 هزار و 931 واحد مسکن روستایی با پرداخت تسهیلات مذکور در گیلان احداث شده است.

وی با اشاره به رشد 35 درصدی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن روستایی، افزود: بالغ بر 415 میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 15 میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح «معیشت» به روستاییان پرداخت می‌شود، گفت: پرداخت تسهیلات در راستای احداث مکان دام و طیور برای روستاییان برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد که از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده است.

وی از رشد 82 درصدی احداث مسکن در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: 3 هزار و 216 واحد مسکن با هزینه 163 میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان احداث شده است.

 

انتهای پیام/74236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads