کد خبر: 119706 - تاریخ: یکشنبه، 18 سپتامبر 2016 - 10:13

علیرضا مسچیان در جلسه شورای آموزش و پرورش خمام /

همه آحاد مردم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در تکاپو هستند

جلسه شورای آموزش و پرورش خمام روز گذشته و باحضور تمام اعضا ء در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

به گزارش خوبان: جلسه شورای آموزش و پرورش خمام روز گذشته در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

بخشدار خمام در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه عید غدیر را فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست.

مسچیان پروژه مهر را همانند یک پروژه ملی دانست و گفت: در این پروژه تمام نهادها و ارگانهای جامعه به نحوی مسئولیت دارند و تنها مسئول آن آموزش و پرورش نیست. وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی تمام آحاد مردم در تحرک و تکاپویی زیبا و غرورآفرینی به سر می برند.

ایشان به اهمیت آمار و اطلاعات جمع آوری شده در سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: هرگونه برنامه ریزی برای جامعه مستلزم داشتن اطلاعات و آماردقیق است.

در این جلسه امام جمعه بخش خمام آموزش و پرورش را یکی ازمهمترین و موثرترین ارگانهای یک جامعه دانست و افزود: در آموزش و پرورش هر چه سرمایه گذاری و فعالیت شود سایر نهادها نیز از فواید آن بهره مند می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عاشوری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی روال زندگی و حتی میزان فعالیت  افراد دچار تغییرات می شود که نشان از اهمیت آن می باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش خمام ضمن اعلام آمادگی همکاری در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن، آمار و اطلاعات را  پایه و اساس اجرای هر نوع برنامه دانست.

کنعانی در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت مدارس برای آغاز سال تحصیلی به حاضرین بیان نمود.

در پایان جلسه از حسین امینی نائب رئیس شورای بخش، محمود نیایی نماینده مدیران مقطع متوسطه دوم و سمانه کنعانی نماینده انجمن اولیا و مربیان به پاس حضورشان در جلسات شورای آموزش و پرورش تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/7841


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads