کد خبر: 121064 - تاریخ: دوشنبه، 3 اکتبر 2016 - 19:42

فرمانده سپاه قدس گیلان:

نمایندگان مجلس بی‌کفایتی حوزه مدیریت سیاسی گیلان را از وزیر کشور سؤال کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتیم بابت بی‌کفایتی‌هایی که در حوزه مدیریت سیاسی و امنیتی گیلان وجود دارد، از وزیر کشور سؤال کنند.

به گزارش خوبان ، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اعضای بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و تسلیت این ایام اظهار کرد: حرکت و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) درس‌های زیادی برای بشریت دارد که باید همواره آن نکات را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین ابزار ما در دفاع از انقلاب، سربازهای ملبس به لباس روحانیت هستند، افزود: در جنگ نرم با جنگ ذهن و افکار مواجه هستیم و دشمن می‌خواهد جوانان را از اسلام دور نگه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: تنها گروهی که می‌توانند شبهه‌زدایی کنند و در این جنگ نرم، نظام و انقلاب را نجات دهند، طلبه‌ها و روحانیون هستند زیرا مردم به اظهارات این قشر ایمان و اعتقاد کامل دارند.

وی به موضع‌گیری‌های برخی از مسؤولان استان علیه نیروهای انقلابی اشاره کرد و ادامه داد: برخی از افرادی که روزی در کسوت پاسداری بودند و لباس سپاه را می‌پوشیدند، امروز به دشمن تبدیل شده‌اند و در جامعه شبهه‌افکنی می‌کنند.

عبدالله‌پور اضافه کرد: دست دشمنان اصلی ملت به ما نمی‌رسد و حتی جرأت جسارت ندارند، از این رو شاهدیم که افراد مذکور به جای دشمن علیه نیروهای انقلابی حرف می‌زنند، حرف‌های این افراد مصداق کف دهان شتری است که نشخوار کرده و هیچ ارزشی ندارد.

وی اظهارات برخی افراد علیه نیروهای انقلابی را نشانه کینه‌ورزی نسبت به سپاه و انقلاب دانست و یادآور شد: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتیم بابت این بی‌کفایتی‌هایی که در حوزه مدیریت سیاسی و امنیتی گیلان وجود دارد، از وزیر کشور سؤال کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بنده حتی معتقدم این کار دست مدیر ارشد استان هم نیست که بتواند با آنها برخورد کند، گفت: این افراد یک شبکه نفودی هستند که در بسترهای مدیریتی کشور نفوذ کرده‌اند.

وی با اشاره به برخی معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: با وجود تأکید مقام معظم رهبری که فضای مجازی ما را با تهدید و خطر جدی مواجه کرده و در حال بر هم زدن دودمان ملت بوده، این آقایان با جسارت می‌گویند که سیاست ما در دولت باز نگهداشتن فضای مجازی است.

عبدالله‌پور اظهار کرد: در یکی از شهرهای گیلان طی یکسال ۲۶۰ طلاق در مقابل ۲۸۰ ازدواج گزارش شده که آماری بسیار نگران کننده است، بعد می‌بینیم که مدیر ما خوشحال است، فضای مجازی هر نوع ابهام و شبهه‌ای را در جوانان به وجود می‌آورد و در حال از هم پاشیدن خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین منویات و فرمایش‌های مقام معظم رهبری در جامعه یادآور شد: این تبیین تنها توسط روحانیون و طلاب به خوبی امکان‌پذیر بوده و رسالت آنها را سنگین‌تر می‌کند./فارس

انتهای پیام/416


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2016/10/4 - 00:16
    پاسخ

    با سلام
    از سردار فرماندهی محترم به خاطر بیان مواضع صریح و شفاف کمال قدردانی و تشکر را داریم.البته به نظر بنده حقیر تبیین منویات رهبری اختصاص به قشر و گروه خاصی ندار و هر کس بنا به وظیفه خود این رسالت را انجام دهد چرا که در منظومه فکری معظم اله خواض جامعه به کسی گفته می شود که مسائل را خوب ببیند و بفهمد .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads