کد خبر: 118131 - تاریخ: جمعه، 26 آگوست 2016 - 17:15

به امامت امام جمعه موقت خمام؛

نماز عبادی،سیاسی نماز جمعه بخش خمام برگزار شد+ تصاویر

نماز جمعه این هفته بخش خمام به امامت امام جمعه موقت خمام حجت الاسلام قاسمیان برگزار گردید.

به گزارش خوبان: نماز جمعه این هفته بخش خمام به امامت امام جمعه موقت خمام حجت الاسلام قاسمیان درجوار مقدس امامزاده حسن (ع) بخش خمام برگزار شد.

مسچیان بخشدار خمام امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،شهدای حرم به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی نگه داشت.

علیرضا مسچیان اشاره به پروژه های هفته دولت در بخش خمام گفت: در هفته جاری شاهد بهره برداری از ۵۵ پروژه های های فرهنگی،عمرانی،مسکن محرومین که میزان اعتبارات مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد تومان می باشیم . آغاز به کار و شروع عملیات آب رسانی به 5 روستا های خمام با اعتباری 1 ملیارد تومان که بر اسال آمار شاهد افزایش 35 درصدی اعتبارات در سال جاری بودیم.

بخشدار خمام در خصوص دیگر پروزه هایی که در هفته دولت در خمام به بهره برداری میرسد گفت: در بخش راه 4 پروزه در روستای دهنه سر شیجان،اشکیک،چوکام،در بحث بهداشتی احداث ساختمان شماره ۲ در جنب مسجد سیداشهدا خمام و احداث ساختمان بهداری روستای زیرده خمام و دیگر بروزه ها دیگر می باشد که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

100 200 300 400 500 600jpg 700 900 1000

 

انتهای پیام/554

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads